תאת טכנולוגיות >> חתמה על הסכם ארוך טווח לשיפוץ מערכות כני נסע במטוסים בסכום כולל של כ- 45 מיליון דולר

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
22/09/2014

ההסכם כולל שיפוץ מערכות כני נסע למטוסים מדגם אמברייר  בסכום כולל של כ- 45$ מיליון ולמשך 7 שנים. עבודות השיפוץ יתבצעו בחברת הבת פידמונט בארה"ב.

תאת תשפץ מערכות כני נסע של צי מטוסי ה Embraer E-175 של חברת Republic Airlines הכולל 160 מטוסים.

  • שיפוץ מערכות כני נסע במטוסים מתבצע כל תקופה ולפי פרמטרים קבועים. צי מטוסי ה Embraer E-175 חדיש יחסית ויכנס בתקופה הקרובה לסבב הראשון של שיפוץ כני נסע.
  • ההסכם החדש מצטרף להסכם לשיפוץ מנועי עזר בסכום כולל של כ- 12$ מיליון לארבע שנים בו זכתה תאת בסוף יוני.
  • ביצוע שיפוץ כני הנסע כמו גם שיפוץ מנועי העזר יתבצע בחברת הבת פידמונט בארה"ב (בבעלות מלאה של תאת).


איציק מערבי, מנכ"ל החברה מסר: "הזכייה בהסכם ממצבת את תאת כמובילה עולמית בתחום שיפוץ כני הנסע למטוסי Embraer E-175. Republic Airlines היא בעלת צי מטוסי ה Embraer E-175 מהגדולים בעולם והיא הראשונה שבוחרת בחברה שתשפץ את כני הנסע של המטוס החדיש יחסית. אנו מקווים שהזכייה בהסכם מול Republic תסייע לתאת לזכות בהסכמים נוספים לשיפוץ ציי מטוסים מדגם זה בעתיד הקרוב".


אודות תאת טכנולוגיות
תאת טכנולוגיות (NASDAQ: TATT), בשליטת קרן פימי (54%), מתכננת, מייצרת, משווקת ומשפצת מערכות מחליפי חום המשמשים בתחום התעופה. תאת מוכרת מחליפי חום לחברות המספקות מערכות מיזוג אויר לתעשיית התעופה וישירות ליצרני מטוסים. תכנון וייצור מחליפי החום מתבצע במפעל החברה בגדרה. בתחום שיפוץ מחליפי החום, מספקת החברה שירותי תיקון ושיפוץ מערכות ללקוחות הכוללים חברות תעופה, חברות המפעילות ציי מטוסים ולתחום הצבאי. פעילות התיקון והשיפוץ מתבצעת בחברת הבת בארה"ב, לימקו (100% בעלות).

בנוסף, מבצעת תאת שיפוץ כני נסע ומנועי עזר למטוסי נוסעים. פעילות זו מתבצעת בחברת הבת בארה"ב, פידמונט (100% בעלות).

במהלך 2013 השלימה קרן פימי את רכישת השליטה בחברה מידי כונס הנכסים של קבוצת קמן.
תאת מעסיקה כ- 480 עובדים מתוכם כ- 200 באתר החברה בגדרה והשאר במפעלי חברות הבת בארה"ב. תאת היא חברה ציבורית הנסחרת ב NASADQ ובבורסה בתל-אביב.




 
 
הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או  או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניניים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

x