עובדי אורלן חגגו 20 שנות פעילות‎

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
28/09/2014

בכירי ענף הביטוח ומאות סוכנים ציינו מלאת שני עשורים למפעל החיים של חגי לוינסון

בכירי הענף ובהם מנכ"ל הפניקס אייל לפידות, מנכ"ל מנורה מבטחים פנסיה, יהודה בן אסייג, מנכ"ל פסגות ביטוח אריק יוגב, בכירי קבוצת כלל וכמובן מנהלים וראשי מנהלות הסדרים וסוכנויות של השותפה – קבוצת מגדל, יחד עם נשיא לשכת סוכני הביטוח אריה אברמוביץ ומנכ"ל הלשכה, מוטי קינן, הגיעו לעשות כבוד לחגי יעל וטל לוינסון לציון מלאת שני עשורים לפעילות המגה- בשׂרוקר שהקימו, קבוצת אורלן.

יותר משמונה מאות מוזמנים – סוכני אורלן, עמיתים מחברות הביטוח, שותפים וחברים לדרך הריעו לחגי לוינסון שאמר באירוע כי מאז 1994, מקפידה אורלן להעניק לחברות הביטוח שקט תפעולי ולסוכן הביטוח העצמאי - את היתרונות לגודל ואת התמיכה המקצועית  והטכנולוגית החיוניות כל כך להמשך הצלחתו. "אורלן וסוכניה ידועים בענף כולו ברמה המקצועית הגבוהה שפיתחנו ולא פחות חשוב מכך ביושרה ובאמינות שאנחנו כל כך מקפידים בהן. הודות למוניטין מצויין זה, שנבנה בעמל רב, מעניקות לנו חברות הביטוח השונות יתרון עסקי שאותו אנו יכולים לגלם עבור לקוחותינו: פרמיות תחרותיות, תנאי חיתום בלעדיים, הרחבות ייחודיות לכיסוי הביטוחי, הכשרה מקצועית ועדכונים שוטפים ברמה הגבוהה ביותר" אמר לוינסון והודה לעובדי הקבוצה וסוכניה ולחברות הביטוח על האמון.

המנכ"לים המשותפים של אורלן חגי וטל לוינסון העניקו אותות הצטיינות לעובדות אורלן דליה סעדי, אתי ברונשטיין ואנה קפלון והביעו הוקרה מיוחדת למשנה למנכ"ל הפניקס, עזרא עבאדי.

 

 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או  או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניניים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

x