מט"ח 24 >> הימור על חידוש מגמת העלייה ארוכת הטווח העתידי של השוק אל מעבר למחסום 3.7000 שקלים

 

 
 

מט"ח 24
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
10/10/2014

מחדר עסקאות ראשי של מט"ח 24 נמסר כי: לאחר יממת מסחר אינטנסיבית בעליות שערים של הדולר אמש, בה הוא נקבע סביב ה-3.68 ורשם התחזקות נוספת שטרם פיצחה את חסם הפסיכולוגי ונקודת ההתנגדות ב3.70, אנו מעריכים  כי ה-24 שעות הקרובות שיקרבו אותנו לכניסת החג עשויות להיות מרתקות בתנודתיות הדולר, וזו מכיוון שביום רביעי בשעה 22:00  שעון ישראל צפוי בנק הפדרלי בארה"ב לפרסם את פרוטוקול הועדה על ההצבעות שהיתה על הריבית.

זהו פרוטוקול שעשוי להעיר ולתת וודאות לעיני הסוחרים לטווח הרחוק, ולהטיל מעט רוגע על תנודתיות הסוחרים והמשקיעים, ולספק  תובנות לגבי עמדת הוועדה הפדראלית באשר למדיניות הכספית הצפויה. מכאן למדים סוחרי המט"ח לגבי שערי הריביות הצפויים  ולגבש את אסטרטגיות הרכישה והמכירה לטווח היותר ארוך. מאידך, היממה הקרובה בעקבות פרסום הפרוטוקול הצפוי,  עדיין לא תשבור את נקודות ההתנגדות של הדולר ב  3.70 על אף המסחר התנודתי והצפוי בעליות שערים נוספת ובאי וודאות עד לפרסום הפרוטוקול.

הערכות חדרי המסחר שלנו היום על אף היממה המתוחה תהיה לקראת  ירידות המקוטלגות כתיקון טכני טבעי הבא לאחר מצב קניות יתר ונגיעה במחסום הפסיכולוגי 3.7000 שקלים. עיני הסוחרים יהיו לעבר  הדינאמיקה הנוכחית של שיפור  מחירי איסוף החוזים מסוג LONG והימור על חידוש מגמת העלייה ארוכת הטווח העתידי  של השוק אל מעבר למחסום 3.7000 שקלים.

 


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או  או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניניים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

x