קבוצת גזית גלוב ממשיכה לצמוח >> ביצעה בחודש האחרון הנפקות הון וחוב בשלוש יבשות בהיקף של למעלה מ-4 מיליארד ש"ח!‎

 

 
רוני סופררוני סופר
 

עידו אסייג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
16/10/2014

אטריום (ATR), חברת הבת של גזית-גלוב הודיעה ביום חמישי על תמחור של הנפקת אג"ח בלתי מובטחות ל- 8 שנים בהיקף של 350 מיליון אירו. האג"ח יישאו ריבית שנתית של 3.625% וייפדו באוקטובר 2022.

רוני סופר מנכ"ל גזית-גלוב:"אנו ממשיכים את מגמת חיזוק הנזילות, הורדת המינוף והארכת מח"מ החוב בקבוצה אשר נהנית מנגישות ייחודית למספר שווקי הון גלובליים כפי שבא לידי ביטוי בשבועות האחרונים בגיוסי הון וחוב לטווח ארוך בצפון אמריקה אירופה וישראל בהיקף כולל של למעלה מארבעה מיליארד ש"ח, הקבוצה ממשיכה בתנופת הצמיחה בפעילות הליבה ומיקוד ההשקעות שלה בערים גלובאליות מובילות ובאזורים אורבאניים עם דמוגרפיה חזקה הנהנים מפוטנציאל צמיחה גבוה."
 
 פירוט הנפקות חוב והון בקבוצת גזית-גלוב מראשית ספטמבר עד היום בהיקף של למעלה מ- 4 מיליארד ₪ :
 
ארה"ב: הנפקת מניות EQY בהיקף של כ- 105 מיליון דולר (4.5 מיליון מניות ב- 23.3 דולר למניה, כ- 390 מיליון ש"ח)
קנדה: הנפקת מניות FCR בהיקף של כ- 100 מיליון דולר קנדה (5.25 מיליון מניות ב- 19.06 דולר למניה, כ- 340 מיליון ש"ח)
צפון אירופה: הנפקת אג"ח ב- CTY בהיקף של 350 מיליון אירו, בריבית של 2.5% ל- 10 שנים !!! (כ- 1.65 מיליארד ש"ח)
מרכז – מזרח אירופה: הנפקת אג"ח ב- ATR בהיקף של 350 מיליון אירו ל- 8 שנים עם קופון של 3.625% (כ- 1.65 מיליארד ש"ח)
ישראל: - הנפקת מניות גזית-גלוב, GZT, בהיקף של כ- 32 מיליון דולר, כ- 94 מיליון דולר במקרה של מימוש אופציות (כ- 120 מיליון ש"ח וכ- 350 מיליון ש"ח במקרה של מימוש האופציות)
 
 
 אודות גזית-גלוב
גזית-גלוב הנה אחת מחברות הנדל"ן הגדולות בעולם המתמחה בעיקר ברכישה, פיתוח וניהול של מרכזים מסחריים מעוגני סופרמרקטים ברחבי העולם עם התמקדות באיזורים אורבאניים צומחים. גזית-גלוב נסחרת בבורסה בתל אביב (TASE: GZT) ונכללת במדד ת"א 25 ובמדד נדל"ן 15 בישראל וכן בבורסה בניו יורק (NYSE: GZT), ובבורסת טורונטו (TSX: GZT). הקבוצה פעילה בלמעלה מ- 20 מדינות, מחזיקה ומנהלת 561 נכסים המשתרעים על שטח בנוי להשכרה של כ- 6.6 מיליון מ"ר. שווי נכסי החברה הכולל הינו למעלה מ- 75 מיליארד ש"ח. מידע נוסף באתר החברה:www.gazit-globe.com

 

 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או  או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניניים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

x