סקירת מסחר 13.10 מנכ"ל מט"ח 24 דוד מסיקה‎

 

 
דוד מסיקהדוד מסיקה
 

דוד מסיקה
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
14/10/2014

מנכ"ל מט"ח 24 דוד מסיקה: "ההצהרות  לריבית אפס של הנגידה וחיבוק הדב מקרבת מנכ"לית משרד האוצר יתנו את הרוח הגבית לסוחרים ולאופק שנכון לעכשיו יזהה מגמות תיקון טכני מטה לדולר."
 
מנכ"ל מט"ח 24 דוד מסיקה: "יישור הקו והפייסנות  של נגידת בנק ישראל ומנכ"לית משרד האוצר יתנו רוח גבית חיובית לפתחו של יום מסחר זה.

בתחזית הנגידה, בקרן המטבע העולמי ציינה כי היא אינה שוללת את האפשרות כי לטווח הארוך הורדת הריבית תגיע להיות אפסית במשק ותגרום לחיזוק נוסף לשער הדולר אל מול השקל. שער הדולר שיפתח ביום זה בשער יציג של 3.72 בעקבות הצהרת הנגידה ורוחות הפיוס עם מנכ"לית משרד האוצר,  אנו נראה כי כיוון המשקיעים והסוחרים יכתיבו קצב מסחר של טווח ארוך ואורח נשימה שיגרום לתנודות מזעריות ולתיקון טכני מטה.

קשה לראות את הדולר עובר בתחילתו של יום מסחר זה את נקודות ההתנגדות של 3.74 ו3.75 ויקבל נקודות תמיכה משמעותיות ב-3.69 ו- 3.68.

ברור לחלוטין שהרציונל שמנחה את מדיניות הורדת הריבית של הנגידה הינו האינפלציה ומנועי הצמיחה אך היא במודע או שלא במודע תיצור יממה קרובה שעלולה אף לשבור את נקודות ההתנגדות החזקות של 3.74. ובכל זאת, נראה כי הנחת העבודה של המשקיעים והסוחרים בצמד תהיה מתונה והססנית בחדרי המסחר.

לא מין הנמנע שאי הוודאות של הנגידה ביחס לריבית האפסית יגרום לטיפוס קיצוני נוסף לקראת סגירת המסחר בשוק המקומי בערב החג ביום שלישי הקרוב. מאידך , ההצהרות  לריבית אפס של הנגידה וחיבוק הדב מקרבת מנכ"לית משרד האוצר יתנו את הרוח הגבית לסוחרים ולאופק שנכון לעכשיו יזהה מגמות תיקון טכני מטה לדולר."

 

 

 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או  או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניניים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

x