קבוצת אלעזרא השלימה בהצלחה את המכרז למשקיעים מסווגים בהנפקת אג"ח חדשה וגייסה כ- 64 מיליון ש"ח

במהלך המכרז הגיעו ביקושים גבוהים של כ- 160 מיליון ש"ח – למעלה מפי 2 מהיקף הגיוס המתוכנן בשלב זה. לאור הביקושים נסגרה הריבית (שקלית) במכרז על 5.35% לעומת ריבית המקסימום שעמדה על 6.2%

 

 
 

בעז קידר
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
20/11/2014

קבוצת אלעזרא (השולטת בחברת הביטוח הכשרה) השלימה בהצלחה את המכרז למשקיעים מסווגים בהנפקת סדרת אג"ח חדשה (סדרה ג'). במהלך המכרז התקבלו ביקושים גבוהים ממגוון רחב של משקיעים מוסדיים שהסתכמו בכ- 157.4 מיליון ש"ח, למעלה מפי 2 מהיקף הגיוס אשר תוכנן במקור. מתוך ההזמנות שהגיעו החברה קיבלה התחייבויות מוקדמות ממשקיעים מסווגים לרכישת אג"ח בהיקף של כ- 64 מיליון ש"ח, הסכום שהחברה ביקשה לגייס בשלב זה.
 
האג"ח (סדרה ג') הינה בריבית שקלית ואינה צמודה למדד ונפדית בחמישה תשלומי קרן בין השנים 2015 עד 2017. האג"ח מגובה בשעבוד ראשון על העודפים מארבעה פרויקטים של חברת הבת אפרידר וכן שעבוד על קרקעות באשקלון שבבעלות חברת הבת.
 
לאור הביקושים במכרז נסגרה הריבית השקלית על 5.35% לעומת ריבית המקסימום שעמדה על 6.2%. ריבית זו תהווה את ריבית המקסימום לשלב הציבורי אשר צפוי להתקיים בימים הקרובים.
 
פועלים אי.בי.אי הובילה את ההנפקה ולצדה פעלו גופי החיתום של איפקס וברק קפיטל. מירב סיגל מולקירי השקעות שימשה כיועצת ההנפקה של החברה.
 
אורן אלעזרא, מנכ"ל קבוצת אלעזרא: "אנו שמחים מאד על הצלחת המכרז למשקיעים מסווגים ורואים בביקושים הגבוהים שהגיעו ממגוון רחב של משקיעים מוסדיים עדות לאמון המשקיעים בפעילות הקבוצה בכלל וחברות הבת שלה בפרט. בכוונתנו להמשיך ולפעול לביסוס איתנותה הפיננסית של הקבוצה, לצד המשך הצמיחה בכל תחומי הפעילות."




הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניניים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

x