ביוליין אר. אקס. מודיעה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת פארמה גלובאלית מובילה לאיתור ולפיתוח תרופות‎

 

 
ד״ר כנרת סויצקיד״ר כנרת סויצקי
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
17/12/2014

HTML Editor - Full Version

ביוליין אר. אקס. (נאסד"ק: BLRX, ת"א: ביול), הודיעה היום כי חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי רב-שנתי עם חברת נוברטיס (Novartis Pharma AG) לפיתוח ולמסחור של תרופות שמקורן בישראל.

במסגרת שיתוף הפעולה, נוברטיס תבצע הערכה של פרויקטים שזוהו והוצגו על ידי ביוליין, לצורך פיתוח משותף ועסקת רישיון פוטנציאלית להמשך פיתוח ולמסחור על ידי נוברטיס. שיתוף הפעולה יימנף את הקשרים ההדוקים וארוכי הטווח של ביוליין עם מוסדות אקדמיים, בתי חולים וחברות ביופארמצבטיות בישראל, כמו גם את המומחיות המוכחת של החברה בתהליך בחירת ופיתוח פרויקטים. החברות מתכוונות לפתח במשותף מספר פרויקטים פרה-קליניים וקליניים מוקדמים עד לשלב הוכחת היתכנות בבני אדם. כחלק מההסכם, נוברטיס תבצע השקעה ראשונית בביוליין בסך של 10 מיליון דולר וזאת בתמורה לכ- 12.8% מסך ההון של החברה.

ד"ר כנרת סויצקי, מנכ"לית ביוליין, מסרה: "מדובר בשיתוף פעולה משמעותי ביותר עבור ביוליין אר. אקס. הכרה על ידי נוברטיס, החברה המובילה בעולם לתרופות חדשניות, מהווה וולידציה נוספת ליכולות פיתוח התרופות שלנו, המודל העסקי שלנו וההישגים המוכחים שלנו בבחירת התרופות החדשניות והמבטיחות ביותר שמקורן במוסדות המחקר המובילים בישראל וחברות ההזנק בתחום הביוטכנולוגיה, ולפתחן לקראת מסחור. עבודה בצמידות עם נוברטיס בשלבי פיתוח מוקדמים יחסית בחיי הפרוייקט, תאפשר לנו להתאים את תהליכי הפיתוח לצרכיהם ולציפיותיהם, על מנת להעלות את הסיכוי שהמטרות הקליניות יוצאו לפועל בהצלחה".

 הנהלת החברה תקיים שיחת ועידה היום, ה - 16 בדצמבר 2014, בשעה 17:00 שעון ישראל. פרטים נוספים אודות הסכם שיתוף הפעולה עם נוברטיס יינתנו במסגרת שיחת הועידה בהשתתפות ד"ר כנרת סויצקי, מנכ"לית ביוליין, מר פיליפ סרלין, סמנכ"ל הכספים והתפעול, ומר דוד מאלק, סמנכ"ל פיתוח עסקי. שיחת הועידה תשודר באופן ישיר באתר האינטרנט של ביוליין (www.biolinerx.com). מומלץ להירשם באתר מספר דקות לפני תחילת שיחת הועידה, על מנת להוריד את תוכנת השמע הנחוצה. המעוניינים להשתתף בשיחת הועידה מוזמנים להתקשר מספר דקות לפני השעה האמורה למספר טלפון מקומי: 03-9180609.
 
מצ"ב לנוחיותכם הודעת החברה וקישור לדיווח המיידי בנושא: https://maya.tase.co.il/bursa/report.asp?report_cd=937640-00&CompCd=1394&Type=Pdf

 

 

 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או  או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניניים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

x