דיא קרדיו מקבוצת קפיטל פוינט עלתה לגמר תחרות החדשנות הגלובלית בסין

 

 
 

עידו אסייג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
06/07/2015


הישג מרשים לחברת דיא רקדיו מקבוצת קפיטל פוינט. החברה הינה אחת משלושת החברות הישראליות שזכתה בתחרות החדשנות הגלובלית עבור חברות סטארט אפ ונבחרה לייצג את ישראל בשלב הגמר שבסין. הסטארט אפ המנצח בגמר יזכה למענק של 1,000,000 דולר במזומן.

דיא קרדיו פיתחה תוכנה המשנה באופן מהפכני את דרך פענוח בדיקת האקו-לב. התוכנה של דיא קרדיו מבוססת על אלגוריתמים ייחודיים, המפענחים באופן מהיר מדויק ואוטומטי פרמטרים עיקריים של תפקוד הלב.

תחרות החדשנות הגלובלית בסין הינה אחת מתחרויות הסטארט אפ היוקרתיות במדינה והיא מאורגנת על ידי הקבוצה לעסקים בסין של פירמת PwC Israel בשיתוף עם קרן ההשקעות הסינית ShengJing 360 וקרן הון הסיכון הירושלמית JVP. התחרות מתקיימת במספר אזורים שונים בעולם במקביל – סין, ישראל, ארה"ב ואירופה והיא מיועדת לסטארט אפים מתחומים שונים בהם: תחום הסייבר, המחשוב הלביש, הרפואה הממוחשבת, ביג דאטה ועוד.

לתחרות נגשו למעלה מ-180 חברות סטארט אפ ישראליות ובחודשיים האחרונים צוות שופטים בינלאומי ערך סינון קפדני לחברות ובחר מתוכן 3 חברות ישראליות שישתתפו בגמר כאשר דיא קרדיו הינה אחת מהן.

דיא קרדיו לצד שתי החברות הנוספות מישראל יתמודדו בגמר מול החברות מהאזורים האחרים בעולם שיגיעו לגמר.

כאמור, הפרס הראשון הינו מענק של מיליון דולר ושאר החברות בעשרת המקומות הראשונים יחלקו ביניהם פרס של חצי מיליון דולר. 

הילה גולדמן אצלאן, מנכ"לית דיא קרדיו: "אנו גאים על המעמד שהגענו אליו. מדובר בהכרה בינלאומית לתוכנה שלנו ולמהפכה שהיא מחוללת בתחום בדיקות האקו- לב. הגמישות של התוכנה שפיתחנו מאפשרת לה להשתלב בקלות בכל מכשירי האקו- לב הקיימים ולאחר שהשגנו גם את אישורי ה-FDA  וה-CE  התחלנו במכירות ראשונות ואנו במו"מ עם חברות בינלאומיות".

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניניים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x