סקר יועצי השקעות >> כ 1000 יועצים נמצאים ב FUNDER מדי יום !! שנה טובה !!

 

 
אודי אלוני מנכל FUNDERאודי אלוני מנכל FUNDER
 

בעז קידר
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
13/09/2015

וודאי שמתם לב ש־FUNDER זה כבר לא אותו FUNDER. העיתון עבר שדרוג משמעותי, נוספה אפליקציה לאייפון ולאנדרואייד, מערכת החדשות באתר עובדת ומעדכנת את הכתבות לאורך כל היום. כל זה מגדיל את החשיפה של FUNDER בציבור בכלל ובקרב יועצי ויועצות ההשקעות בפרט.
לאפליקציית פאנדר מעל- 20,000 הורדות

רגע לפני ניתוח תוצאות הסקר, בואו נדבר על האפליקציה. אפליקציית FUNDER זכתה כבר למעל ל 20,000 הורדות. אנחנו בגרסה 2 של האפליקציה, והוספנו נתונים של קופות הגמל, קרנות השתלמות וקופות הפיצויים. כולל הודעת PUSH עם נתוני הקופה האישית של כל אחד. אני חושב שנתוני הסקר מראים ש־FUNDER עשה שיפור ענק. כיום מדובר על מגוון של פלטפורמות, אמצעי חשיפה, אמצעי מדיה שונים, שכולם ביחד מביאים את FUNDER ככלי תקשורת שנמצא בשורה אחת עם כלי התקשורת הכלכליים האחרים. נתוני הסקר גרמו לנו לגאווה גדולה ב־FUNDER, אנחנו מקווים להמשיך להשתפר, ולהמשיך להיות ראויים לאמון שלכם.


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x