קבוצת אלוני האפט מתגייסת לסייע לעסקים בתוואי הרכבת הקלה: תפעיל קו חם שיעניק ייעוץ ראשוני בחינם

עסקים קטנים יכולו לדעת את הזכויות לקבלת פיצוי

 

 
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
20/08/2015

החל מיום א' הקרוב, 23.8 תעניק קבוצת אלוני האפט ייעוץ טלפוני ראשוני חינם לעסקים בתוואי  הרכבת הקלה. יניב האפט, שותף מנהל, באלוני האפט: "החלטנו להרים את הכפפה ולסייע ככל שניתן  לאלפי עסקים טובים ורווחיים שנפגעים מעבודות הרכבת"

קבוצת הייעוץ הפיננסי אלוני האפט פותחת שבוע הבא קו חם של מומחים פיננסים שיעניק ייעוץ ראשוני חינם לעסקים בתוואי הרכבת הקלה בתל אביב. הקו שמספרו 8339* יפעל החל מיום א' הקרוב, 23.8 ובמשך שבוע שלם עד ליום ה' ה-27.8. ההחלטה בקבוצת אלוני האפט להפעיל את הקו התקבלה בהיעדר גוף מקצועי שמכווין את העסקים מול האתגרים מולם הם עומדים.

במצב שנוצר כיום מדווחים עסקים רבים בתוואי הרכבת הקלה על ירידה חדה מאוד בפעילות העסקית, במיוחד בתחומים הנשענים על נוכחות פיזית של לקוחות אל בית העסק. נפגעים במיוחד מוסכים ובתי מלאכה שדורשים גישה פיזית באמצעות כלי רכב וכן בעלים של מסעדות ודוכני מזון שהופכים ללא נגישים ולא אטרקטיביים. כמו כן, גם חברות עסקיות ומשרדים שהגישה אליהם הוגבלה חווים שינוי באקלים העסקי.

בשבוע שעבר הכריזה קבוצת אלוני האפט כי הקמת קרן סיוע של כ-70 מיליון שקל לבעלי עסקים בתוואי הרכבת הקלה, שתהווה פחות מ-0.5% מעלות העבודות, תוכל להקטין משמעותית את הנזקים ולאפשר את שרידותם של חלק מהעסקים. 

יניב האפט, שותף מנהל בקבוצת אלוני האפט אמר כי "עסקים בתוואי הרכבת הקלה מדווחים על ירידה משמעותית בהכנסות ובפעילות העסקית, בשעה שאין כיום גוף שמעניק להם אפילו את הייעוץ הראשוני, כיצד להתמודד עם המציאות החדשה. קבוצת אלוני האפט החליטה להרים את הכפפה במטרה לסייע לעסקים טובים ורווחיים שנפגעים מעבודות הרכבת. לרשותינו כלכלנים רבים אשר מתמחים בעולמות הייעוץ והליווי הפיננסי לעסקים מסוגים שונים, ואני גאים להתגייס למשימה ולתרום מהידע שלנו ככל הניתן, בדומה לפעילות דומה שביצענו ב"צוק איתן. בשלב הראשון יופעל הקו החם שבוע ימים, אולם במידה ותהיינה פניות נוספות, נרחיב את השירות".

אודות קבוצת אלוני האפט

קבוצת "אלוני האפט", בבעלותם של שחר אלוני ויניב האפט,  הוקמה בשנת 2005 ונחשבת פורצת דרך בתחום הייעוץ העסקי, גיוס האשראי והליווי הפיננסי בישראל. לקבוצה 4 חטיבות עיקריות: גיוס אשראי לעסקים מבנקים וקרנות סיוע (קפיטל) המגייסת מדי שנה כ-2 מיליארד שקלים בשנה , ניהול כספים וליווי פיננסי, בנקאות להשקעות; מיזוגים ורכישות, הקצאות פרטיות לחברות ציבוריות והנפקות ראשוניות (IPO) וחטיבת נדל"ן העוסקת בסיוע במימון ליזמים וביזמות; בחינת עסקאות נדל"ן, בניית מתווה פיננסי לעסקאות נדל"ן וליווי מקצועי של יזמי נדל"ן. בנוסף לפירמה שלוחה בחיפה, המספקת שירותים זהים לאיזור הצפון.

לקוחות החברה כוללים את המגזר העסקי, הפרטי והציבורי בענפי התעשייה, המסחר והשירותים. בימים בהם התמורות והשינויים במשק המקומי והבינלאומי מתרחשים כמעט על בסיס יומי, בקבוצת "אלוני--האפט" מתאימים פתרונות ייחודיים לכל עסק ומעודדים חשיבה יזמית וצמיחה כלכלית. מומחיותה של הקבוצה במציאת פתרונות לגיוס הון הופכת אותה לבנק השקעות מוביל.


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x