העומס הרגשי ממנו סובלים ההורים בתום חופשת הקיץ יחד עם העומס הצפוי בקרוב מאוד עם בוא החגים עלול לגרום למשברים קשים בזוגיות

 

 
 

איתי שלוסברג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
01/09/2015


 כל מי שיש לו ילדים וניסה ללהטט בשבועיים האחרונים בין העבודה לילדים, מרגיש היום תחושה של ריקנות וחוסר אנרגיה יחד עם תאווה לקראת השגרה האהובה שחוזרת אלינו עם פתיחת שנת הלימודים בבתי הספר ובגנים. במשך השבועות האחרונים התמודדו ההורים עם הלחץ שהפעילו הילדים בעלי הדרישות הבלתי נגמרות והבלתי מתפשרות ועם הלחץ הכלכלי הנובע מהצורך להעסיק את המשפחה כל הזמן.
 
כל מי שעוסק בגירושין יודע שהימים האלה הם הימים הקובעים לעתים קרובות את עתידם של נישואי ההורים. עודף הסטרס והלחץ והנוכחות המוגברת של בן הזוג השני בבית לאורך ימים ארוכים, מובילים רבים להבין שהם מאסו בחיי הנישואין שלהם ולחפש דרכים לסיום קשר הנישואין ופונים לקראת גירושין. 
 
על כן בימים בהם עמיתיי עורכי הדין מגיעים מוקדם למשרדם בציפייה לגל הפניות הצפוי לבוא בימים ובחודש הקרוב (לאחר החגים בדרך כלל מגיע גל מתגרשים גדול נוסף), אני מבקש לומר לכל אותם פונים לגירושין שיידעו טוב טוב לאן הם הולכים ובאילו כלים הם מתכוונים לעשות זאת...
 
דווקא היום כשהמתח והעייפות גבוהים כדאי לשוחח עם בן הזוג ולא לעשות מעשים חד צדדים שיגבירו את העוינות ויגרמו לאש של כעס ותסכול לבעור ולחרוך את היקר לכם. מותר להיפרד ומותר להתגרש אך חשוב לעשות זאת נכון. אל תקשיבו לעצותיהם של אלו שיציעו לכם לתקוף חזק בהתחלה. אל תאזינו לאלו שיציעו לכם לפעול בערמומיות ולהתחיל להתכונן למלחמה. הקשיבו ללבכם והסתכלו על ילדיכם- הם יגלו לכם את הדרך הנכונה לסיים את הנישואין.

נדב נישרי, מגשר גירושין וחבר לשכת המגשרים בישראל
הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x