הכנס השנתי ה-12 של עדיף בענף ביטוחי הבריאות והסיעוד

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
02/09/2015

שר הבריאות החדש ח"כ יעקב ליצמן, הממונה על שוק ההון דורית סלינגר ובכירי הרפואה הפרטית והציבורית ישתתפו בכנס עדיף ה-12, שיתמקד ברפורמות מרחיקות הלכת בחוק ההסדרים, בפוליסות האחידות ובשלל השינויים המעצבים את ענף ביטוחי הבריאות מחדש. הכנס יתקיים מחר, 3 בספטמבר, בלאונרדו סיטי טאואר, ר"ג

עידן חדש בביטוחי הבריאות – תחת כותרת זו ייערך מחר, יום חמישי ה-3 בספטמבר, כנס עדיף השנתי ה-12 בענף ביטוחי הבריאות והסיעוד, שיעסוק, לראשונה מאז פרסומן, באופן מקיף ומקצועי, ברפורמות הדרמטיות המתחוללות במערכת הבריאות הפרטית והציבורית ובהשפעותיהן על כלל השחקנים בענף. בכנס, בהשתתפות שר הבריאות החדש, ח"כ יעקב ליצמן, והממונה על שוק ההון, הביטוח והחיסכון במשרד האוצר, דורית סלינגר, נעסוק בין היתר בסביבה הרגולטורית המשתנה, בסעיפי חוק ההסדרים המבקשים לחזק את הרפואה הציבורית אל מול ריסון שירותי הרפואה הפרטיים, בשאלה אם התרופות שיישארו מחוץ לסל יוחזרו לביטוחים המשלימים וכן בהשפעת הפוליסה האחידה על הפעילים והמבוטחים.
 
בין המשתתפים:

ניר קידר סמנכ"ל תכנון אסטרטגי וכלכלי (בפועל), משרד הבריאות; רויטל טופר-חבר טוב סמנכ"ל לפיקוח על קופות החולים והשב"ן, משרד הבריאות; שרונה פלדמן מנהלת מחלקת ביטוחי בריאות באגף שוק ההון, הביטוח והחיסכון, משרד האוצר; אלי שמש ראש אגף הבריאות וסמנכ"ל בכיר, איילון חברה לביטוח; אסף מיכאלי מנהל מחלקת ביטוח כללי, אגף שוק ההון, ביטוח וחיסכון, משרד האוצר; יואל זיו יו"ר הוועדה לביטוחי בריאות וסיעוד, לשכת סוכני הביטוח; יובל קדוש אביה של עמית קדוש שהחלימה ממחלת הלוקמיה; איציק חמו מנכ"ל פמי פרימיום; דניאל כהן משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הבריאות, כלל ביטוח; סלעית גרניט מנכ"לית אדקיט; ד"ר איתמר עופר מנכ"ל מדיקל סנטר ועוד.
מרצה אורח – אריה מליניאק
 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x