סיגמא >> דוח התעסוקה היה מעורב

הממשל הסיני משנה אסטרטגיה ומתמקד באנשים שלדעתו גרמו לירידות | אורי גלאי, סיגמא בסקירת מאקרו

 

 
 

אורי גלאי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
06/09/2015

  • דו"ח התעסוקה בארה"ב הציג תוצאות מעורבות כששיעור האבטלה יורד בחדות אך תוספת המשרות פספסה משמעותית את היעד ובכך ממשיך חוסר הוודאות לטלטל את שווקי המניות בארה"ב.

    • ממשלת סין משנה אסטרטגיה במלחמה בקריסת שוקי המניות במדינה ומעתה מתכוונת להתמקד באיתור ובהענשה של אזרחים החשודים ב"ערעור יציבות השוק". כבר בגל הראשון נעצרו כ 200 אזרחים והרשויות אילצו חלק מהם להודות בפומבי על מעשייהם.

    • שיעור האבטלה בגוש היורו נפל ביולי ל %10.9, רמתו הנמוכה ביותר מאז תחילת 2012, על רקע ירידה במספר המובטלים בספרד ובאיטליה. עם זאת, שיעור האבטלה בגוש נותר גבוה ביחס למרבית הכלכלות המפותחות האחרות.

    • הלמ"ס מפרסמת את לקט האינדיקטורים הכלכליים לחודשים מאי- יולי 2015 שמצביעים על ירידה ביצוא הסחורות, מדד המכירות ברשתות השיווק, מדד הפדיון במסחר הקמעוני ובמקביל נרשמת עלייה ברכישות בכרטיסי אשראי, יבוא סחורות, מדד המחירים לצרכן, מדד הייצור התעשייתי ומדד הפדיון לכלל ענפי המשק.
    • המגזין "גלובל פייננס" פרסם את הדירוג השנתי של נגידי הבנקים המרכזיים בעולם. נגידת בנק ישראל, ד"ר קרנית פלוג, מופיעה זו השנה השנייה ברציפות ברשימת הנגידים הטובים בעולם שזכו לדירוג A.
    • מחיר הנפט נע בתנודתיות חזקה בשבוע האחרון כשארה"ב מורידה את תחזית תפוקת הנפט וארגון אופ"ק החליט לדון עם יצרניות נפט אחרות בעולם להשגת מחירים הוגנים,כשאלו מושכים את המחירים מעלה. המחיר לחבית נפט מסוג WTI ננעל ברמה של 46.05$


    <

    /div>

    אורי גלאי, מנכ"ל  סיגמא בית השקעות

    הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
    x