שלושה מפעלי תעשייה בצפון זכו באות התעשייה על מובילות חברתית וסביבתית 2015

כתר,נטפים וחברת CDI וקטור

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
06/10/2015

הפרס הוענק במסגרת האירוע השנתי של התאחדות התעשיינים בצפון, במעמד שר הכלכלה והשר לפיתוח הנגב והגליל, נשיא התאחדות התעשיינים בישראל, מנכ"ל ההתאחדות, יו"ר מרחב צפון ומאות בכירים מהתעשייה הצפונית. במהלך הערב נפרדו תעשייני הצפון ממיכאל דיין, שסיים קדנציה בת 3 שנים כיו"ר מרחב צפון של התאחדות התעשיינים ואיחלו הצלחה למחליפו בתפקיד, טובי בכר.
 
אות התעשייה הוענק, זו השנה ה-6 ברציפות, לשלושה מפעלים בצפון: CDI וקטור וכתר טולס מכרמיאל ונטפים מקיבוץ מגל, על תרומתם לקהילה ולסביבה. בנוסף, הוענק אות ההוקרה על תרומה אישית למען התעשייה, התעסוקה והקהילה הצפונית לתעשיין איציק שניידר, הבעלים והמנכ"ל של חברת שניידר הנדסת חשמל ושל MDT טכנולוגיות מוצרי יהלום מעפולה ולג'וליה זהר, הבעלים של חברת אגס ירוק מסחר ושירותים (טחינה אל-ארז) מנצרת.
 
הטקס החגיגי התקיים במהלך אירוע התעשיינים השנתי של מרחב צפון, שנערך בבקתה ביער בבית אורן, במעמד שר הכלכלה והשר לפיתוח הנגב והגליל, אריה דרעי, נשיא התאחדות התעשיינים בישראל, שרגא ברוש, מנכ"ל התאחדות התעשיינים, אמיר חייק, יו"ר מרחב צפון, מיכאל דיין, מנהל המרחב, ליאור אפלבאום ובכירים נוספים מהתעשייה הצפונית, בהם בעלי מפעלים, מנכ"לים, נציגי ארגונים כלכליים, ראשי רשויות מוניציפאליות בצפון, נציגי ארגונים כלכליים ואורחים רבים נוספים. במהלך הערב נפרדו תעשייני הצפון ממיכאל דיין, שסיים קדנציה מוצלחת בת 3 שנים כיו"ר מרחב צפון של התאחדות התעשיינים ואיחלו הצלחה למחליפו בתפקיד, טובי בכר ונהנו ממופע משותף של אלון אולארצ'יק ואפרים שמיר.
 
וועדת השיפוט בראשות רו"ח אורלי זאבי, מנהלת המחלקה המשפטית של קבוצת זוגלובק ויו"ר ועדת קשרי תעשייה-קהילה במרחב צפון של התאחדות התעשיינים ולצידה 12 מומחים מובילים הפעילים בהתנדבות בוועדה, בחרה מבין 28 החברות ומפעלי התעשייה הצפוניים שהגישו מועמדותם, את שלושת המצטיינים בתרומתם לקהילה ולסביבה. הוועדה שמה דגש על מגוון נושאים, בהם מעורבות ותרומה לקהילה, עידוד ותרומה לחינוך הטכנולוגי, רכש כחול לבן העסקת עובדים מאוכלוסיות מגוונות, תנאי עבודה ורווחה לעובדים, נגישות, ייזום פרויקטים ייחודיים בתחום הקהילה והסביבה ועוד. בנוסף, החליטה הוועדה להעניק תעודות הוקרה על תרומה אישית לאיציק שניידר, הבעלים והמנכ"ל של חברת שניידר הנדסת חשמל ושל MDT טכנולוגיות מוצרי יהלום מעפולה וג'וליה זהר, הבעלים של חברת אגס ירוק מסחר ושירותים (טחינה אל-ארז) מנצרת.
 
לדברי ליאור אפלבאום, מנהל התאחדות התעשיינים בצפון, "אות התעשייה נועד לעודד ולהוקיר את פועלם של חברות ומפעלים בצפון, המובילים פעילות ייחודית בתחום האחריות החברתית, הסביבתית והקהילתית,  תוך דגש על פיתוח ויישום אסטרטגיה עסקית המשלבת בתוכה ערכים חברתיים וסביבתיים. מדי שנה מגבשת וועדת קשרי תעשייה- קהילה, לצד פעילויותיה המגוונות, קריטריונים עבור האות שמבטא את הקשר החשוב בין התעשייה לקהילה הסובבת אותה. מדד מרכזי שאנו בודקים הינו תרומת יכולות ותרומת זמן של חתכים רחבים מצוות עובדי ומנהלי המפעלים למען הקהילה והסביבה בה הם ממוקמים. השנה, לשמחתי, נבחרו מפעלים מובילים מאזור עמק חפר, עמק יזרעאל והגליל המערבי, הן מהסקטור הקיבוצי והן מהעירוני."
 
מפעל כתר טולס הממוקם בכרמיאל, משתייך לקבוצה הגדולה של מפעלי "כתר בע"מ", יצרנית ומשווקת מוצרי צריכה מפלסטיק מהמובילות בעולם. מפעל כתר טולס מופקד על תחום ארגזי הכלים וארגזי האחסון במסגרת הקבוצה. הבחירה התבססה, בין היתר, על תרומתו של המפעל להעסקה מגוונת ולהעסקת עובדים בעלי מוגבלויות, המהווים כ- 10% ממצבת העובדים המפעל.
 
חברת CDI וקטור הממוקמת בכרמיאל, הוקמה בשנת 1987 כמפעל לייצור תקליטורים, הראשון בישראל ומהראשונים בעולם. כיום CDI היא חברה תעשייתית המייצרת תקליטורי CD ו-DVD ועוסקת בתחומים משיקים. המפעל מספק ללקוחותיו שירות מלא של ייצור ושכפול דיסקים, שיווק מוצרים לעולם השמע ולאחרונה, גם שירותי לוגיסטיקה מתקדמים של הפצת מוצרים לחנויות עבור חברות ההפקה המובילות. הבחירה התבססה, בין היתר, על תרומתו של המפעל להעסקה מגוונת ולהעסקת נשים. מרבית עובדי המפעל הן נשים, כולל שדרת הניהול הבכירה ושליש הינם בני מיעוטים תושבי אזור כרמיאל.
 
חברת נטפים, החלוצה והמובילה בעולם בתחום טכנולוגיית ההשקיה בטפטוף, נוסדה בשנת 1965. כיום, נטפים היא חברה גלובאלית המעסיקה כ-4000 עובדים ברחבי העולם, בבעלותה 28 חברות בת, 16 מפעלי ייצור, באמצעותם מספקת החברה פתרונות חדשניים להעלאת יבולים תוך חיסכון מרבי במים והפחתת סחף והתכלות הקרקע בלמעלה מ-110 מדינות בעולם. הבחירה במפעל נטפים מקיבוץ מגל התבססה, בין היתר, על תרומתו של להעסקה מגוונת ומתן עדיפות עליונה לתרומה ולעשייה למען הזולת והסביבה וכן, על פעילותו לקידום פיתוח גינות קהילתיות בישוב באקה אל גרביה.


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x