סינרון חתמה על 2 עסקאות בדרום אפריקה למכירת מערכות חכמות לניהול מערך העובדים

 

 
אבנר מימון סמנכל פעילות ישראלאבנר מימון סמנכל פעילות ישראל
 

איתי שלוסברג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
25/10/2015

סינריון מערכות, המתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון, ממשיכה להעמיק את פעילותה בדרום אפריקה: החברה חתמה על שותפות עסקית עם שתי חברות מקומיות - Intervid ו-Pro-Solutions , למכירת והטמעת מערכות לניהול מערך העובדים: ניהול נוכחות והיעדרות עובדים, סידור עבודה ועוד. 

Intervid היא אחת החברות הוותיקות בדרום אפריקה המתמחה בעיקר בפתרונות אבטחה ובקרת כניסה לתעשייה, מוסדות ממשל, אקדמיה וארגונים. 
Pro-Solutions היא חברת פתרונות IT המסייעת ללקוחותיה לייעל את הביצועים העסקיים בתחומי ניהול משאבי אנוש ומערכות מידע. 

בחודשים האחרונים דיווחה סינריון על שתי עסקאות בהיקף של מעל לחצי מיליון שקל, למכירת מערכות ניהול עובדים לשוק הדרום אפריקאי לחברות בתחומי התחבורה והקמעונאות. 

"לפתרונות שלנו יש יתרון תחרותי גם בשווקים הבינלאומיים בהם אנו ממוקדים כגון ארה"ב, קנדה ודרום אפריקה", אומר אבנר מימון, סמנכ"ל פעילות ישראל EMEA בסינריון מערכות. "המפיצים החדשים שלנו בדרום אפריקה, המכירים היטב את השוק המקומי, יסייעו לנו להגיע ביתר קלות לארגונים גדולים, בעלי צרכים מורכבים ופריסה בינלאומית. אנו פועלים בשוק הדרום אפריקאי מזה למעלה מ- 15 שנה וביצענו כבר מאות פרויקטים בחברות וארגונים גדולים, ביניהם טויוטה, קלוגס, לוי שטראוס, חברת הקוסמטיקה וולה, בתי חולים, ועוד". 

אודות סינריון
סינריון מערכות מתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון. עם למעלה מ- 25 שנות ניסיון, פתרונות התוכנה של סינריון פועלים בלמעלה מ-7,000 ארגונים בישראל ובעולם ומשרתים למעלה מ- 5,000,000 עובדים. הפתרונות של סינריון, המותקנים בארגונים בכל מגזרי המשק ובכל סדרי הגודל, תומכים בניהול שלבי מחזור חיי העובד בארגון, כולל ניהול מערך העובדים וחישוב שכר, ניהול גיוס עובדים וניהול אסטרטגי של ההון האנושי בארגון. מוצרי התוכנה של סינריון קיבלו הכרה בינלאומית והם פועלים אצל לקוחות ברחבי העולם. סינריון הינה הספק הפרטי הגדול ביותר בקנדה של פתרונות לניהול מערך עובדים לשוק הבינוני. סינריון היא הנציגה הבלעדית בישראל של חברת Lumesse, מהמובילות בעולם בפתרונות Talent Management. 


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x