"הרווחיות של היבואנים הגדולים עלתה ב-8 שנים ב-230%. בכמה עלה השכר של השכירים בתקופה הזאת? מבטיח לכם בפחות"

"4 חברות שולטות ב-40% מהשוק - זה לא אמיתי"

 

 
משה כחלון,קרדיט:יוסי זליגרמשה כחלון,קרדיט:יוסי זליגר
 

איתי שלוסברג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
28/10/2015

בדיון בוועדת העבודה, הרווחה והבריאות על רפורמת המזון (רפורמת הקורנפלקס) אמר שר האוצר משה כחלון:

"הרפורמה הזאת חיכתה יותר מדי שנים, הגיע הזמן שהיא תצא תדרך. מדובר ברפורמה שמשפיעה על החיים של האזרחים מדי יום.

כמה שמשפחה יותר חלשה היא מוציאה אחוז יותר גבוה על צריכה, כך שהרפרומה הזאת תעזור אפילו יותר לשכבות החלשות.

שוק המזון בישראל הוא מהריכוזיים בעולם. 4 חברות שולטות ב-40% מהשוק - זה לא אמיתי.

הרווח המצרפי של 10 היבואנים הגדולים עלה ב230% תוך 8 שנים. שהשכירים והעצמאיים יחשבו בכמה עלה השכר שלהם בשנים האלה - אני מבטיח להם שבפחות.

צריך להגיד את האמת - הרגולציה חונקת את היבואנים הקטנים ואת התחרות. ברפורמה הזאת אנחנו נעזור להם.

הנחיתי את הצוות שלי באוצר לסייע בתקציבים ולהעמיד לרשות משרד הבריאות את כל האמצעים בכדי שהרפורמה תצא לדרך באופן המהיר ביותר."


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x