קורנית דיגיטל: ההכנסות ברבעון השלישי של 2015 צמחו ב-20.0% לכ-22.2 מיליון דולר

הרווח הנקי (Non-GAAP) ברבעון הסתכם בכ-2.9 מיליון דולר

 

 
גבי זליגסון, מנכל קורנית דיגיטלגבי זליגסון, מנכל קורנית דיגיטל
 

עידו אסייג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
05/11/2015

הכנסות החברה בתשעת החודשים הראשונים של 2015 הסתכמו בכ-61.1 מיליון דולר, בהשוואה לכ-47.5 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד

הרווח הנקי (Non-GAAP) בתשעת החודשים הראשונים של 2015 הסתכם בכ-6.2 מיליון דולר, בהשוואה לכ-2.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד

החברה עדכנה במסגרת שיחת הוועידה, כי היא צופה ברבעון השלישי הכנסות של 24-27 מיליון דולר, ושיעור רווח תפעולי של כ- 11.2%-14.8%

גבי זליגסון, מנכ"ל קורנית דיגיטל: "במהלך הרבעון השלישי המשכנו להעמיק את קשרי הלקוחות שלנו ולייצר עניין רב בפתרונות הייחודיים שלנו, במיוחד בכל הקשור למערכות החדשות בעלות התפוקה הגבוהה שהשקנו לאחרונה. במהלך הרבעון ביצענו הדגמות רבות של המערכות החדשות- 'אלגרו' ו'וולקן' –שעוררו עניין רב בקרב הלקוחות. אינטראקציות שקיימנו עם לקוחות בעניין מערכת 'אלגרו', הובילו למספר הזמנות של המערכת שיותקנו במהלך הרבעון הרביעי. בכל הקשור ל'וולקן', ביצענו בהצלחה מספר הדגמות של המערכת ללקוחות במשרדינו בראש העין, אשר לשמחתנו הובילו כולן לביקושים עבור המערכת".

"אנו שבעי רצון מקצב צמיחת החברה במהלך תשעת החודשים הראשונים של השנה שהסתכמה בכ-29% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, למרות שברבעון השלישי הגיעה הצמיחה לרף התחתון של התחזיות שלנו, וזאת בשל עיתוי הכנסות ממערכות. כפי שראינו בעבר, צמיחה מרבעון לרבעון אינה ליניארית בשלב זה של התפתחות החברה. במבט קדימה, אנו צופים הכנסות מהמערכות החדשות שלנו, שהוצגו לאחרונה, כמו גם הזמנות משמעותיות ממספר לקוחות חדשים אשר יחדיו יספקו רוח גבית לסגירת שנת 2015".

חברת קורנית דיגיטל (NASDAQ: KRNT) דיווחה אתמול על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי לשנת 2015. 

הכנסותיה של קורנית ברבעון השלישי של 2015 עלו בכ- 20.0% והסתכמו בכ-22.2 מיליון דולר, בהשוואה לכ-18.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בהכנסות נובע מהצמיחה המתמשכת בשוק ה- DTG  וכתוצאה ממכירות ראשונות של מערכת ה"אלגרו".

הרווח הגולמי (Non-GAAP) של קורנית ברבעון השלישי של 2015 הסתכם בכ-10.7 מיליון דולר, בהשוואה לכ-9.3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח הגולמי ברבעון הסתכם בכ-48.3%, לעומת 50.6% בתקופה המקבילה אשתקד. הירידה בשיעור הרווח הגולמי נובעת מתמהיל הכנסות שונה, כאשר ברבעון השלישי של 2014 התקבלו שתי הזמנות למספר רב של מערכות high-end הנמכרות עם שיעור רווח גולמי גבוה באופן יחסי. בנטרול ההשפעה של הזמנות אלו, שיעור הרווח הגולמי המשיך להשתפר כתוצאה מן המעבר המתמשך למערכות high-end, מכירות דיו, הגדלות כפונקציה של צמיחה מתמדת בבסיס ההתקנות, ותרומה גדולה יותר של הכנסות שרות.

הרווח התפעולי ברבעון השלישי הסתכם בכ- 3.0 מיליון דולר (13.5% מההכנסות), בהשוואה ל- 3.7 מיליון דולר (20.2% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי המתואם (Non-GAAP) ברבעון השלישי של 2015 הסתכם בכ- 2.9 מיליון דולר, (0.09 דולר למניה בדילול מלא), בהשוואה לכ- 3.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. 

הכנסות החברה בתשעת החודשים הראשונים של 2015 הסתכמו בכ 61.1 מיליון דולר, בהשוואה לכ-47.5 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי המתואם (Non-GAAP) בתשעת החודשים הראשונים של 2015 הסתכם בכ-6.2 מיליון דולר, בהשוואה לכ-2.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

קורנית סיימה את הרבעון השלישי של שנת 2015 עם מזומנים ושווי מזומנים בסכום כולל של כ-74.2 מיליון דולר. 

החברה סיפקה למשקיעים תחזית לרבעון הרביעי של 2015 במסגרת שיחת הוועידה שהתקיימה אמש, לפיה סך ההכנסות ינוע בטווח שבין 24-27 מיליון דולר, ושיעור הרווח התפעולי ינוע בטווח שבין 11.2%- 14.8%.

הודעה זו פורסמה בשפה האנגלית במערכת ה-EDGAR. נוסח זה הינו תרגום של ההודעה לשפה העברית. בכל מקרה של סתירה בין ההודעה בשפה האנגלית לתרגום ההודעה בעברית, יגבר הנוסח בשפה האנגלית כפי שפורסם במערכת ה-EDGAR.

אודות קורנית דיגיטל

קורנית דיגיטל הינה חברה פורצת דרך המפתחת, מייצרת ומשווקת פתרונות חדשניים לתעשיית הטקסטיל. קורנית דיגיטל הוקמה בשנת 2003, מונה כ 316 עובדים והינה חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסת הנאסד״ק בארה״ב תחת הסימבול KRNT בניהולו של גבי זליגסון המכהן כמנכ״ל החברה. לחברה משרדים בארה"ב, אסיה, אירופה וישראל המפעילים רשת תפעול ותמיכה רחבה לכל רחבי העולם. עם התקנות של למעלה מ 1300 מדפסות בכל העולם, קורנית מחויבת לספק ללקוחותיה טכנולוגיה פורצת דרך המבטיחה תוצאות איכותיות וחדשניות עם רווחיות גבוהה. בנוסף, קורנית היא החברה הראשונה בעולם אשר פיתחה את הדיו הלבן לדפוס הדיגיטאלי על טקסטיל המאפשר הדפסה דיגיטאלית גם על בגדים כהים והראשונה שהביאה את הדפוס הדיגיטלי לשוק הטקסטיל. יחד עם שורת מוצרי הדיו אשר פותחו באופן בלעדי לתעשיית הדפוס על טקסטיל ופתרונות הכימיה הייחודיים לאפליקציות הדפוס הדיגיטאלי על ביגוד, קורנית דיגיטל מציעה לדפסים ברחבי העולם הזדמנויות עסקיות חדשות ומבטיחות. 


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x