חטיבת היישומיים השיווקיים של Teradata, מהחברות המובילות בתחום האפליקציות השיווקיות וניתוח הביג דאטה, השיקה והרחיבה (בין היתר באמצעות רכישת Appoxee הישראלית) את ה- Teradata Digital Marketing Center- DMC - פלטפורמה שמעצימה אצל החברות את יכולות הפרסונליזציה ותאפשר לתחזק את הקשר והאינטראקציה בין המותג ללקוחות במגוון ערוצים דיגיטליים.
כבר כיום מעל 10 מיליארד הודעות ומסרים עבור כ- 2,000 חברות גלובליות נשלחות בממוצע בכל רבעון באמצעות הפלטפורמה החדשנית Teradata Digital Marketing Center, המאחדת תחתיה תמיכה בניהול קמפיינים שיווקים אישיים ורב שלביים, תוך הפצת המסרים בשורה ארוכה של ערוצי שיווק דיגיטליים לרבות Mobile Push, SMS, אימיילים, רשתות חברתיות ועוד.
"שיעור החדירה הגבוה של טלפונים חכמים, מוביל את הלקוח לשימוש מסיבי בערוצים הדיגיטליים השונים" אומר טל נועם, מנהל החטיבה למערכות Data Warehouse & BI בחברת מיטווך, נציגת Teradata בישראל. "בכדי להגביר את היעילות השיווקית ולא לגרום לשחיקה או ניצול יתר של ערוץ מסויים, אשר עלול להוביל לחסימתו ע"י הלקוח, חשוב לשזור את המסרים בכל הערוצים הדיגיטלים השונים שבהם הלקוח פעיל לרבות בהודעת SMS או בהודעת Push Mobile.
הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.