תוצאות טובות לסלקום בהתאם לציפיות. החברה דיווחה על ₪ כ- 22.8% מההכנסות לעומת צפי שלנו לכ- 232 מיליון ₪ ) 22% (. הרווח הנקי עמד על כ- 40 מיליון ₪ לעומת צפי שלנו לכ 38- מיליון התזרים הפנוי עמד ברבעון על כ- 127 מיליון ₪ לעומת כ- 119 מיליון ₪ ברבעון הקודם רשם ירידה גם כן לרמה של 73 CAPEX - וכ- 303 מיליון ₪ ברבעון המקביל כאשר המיליון ₪ )כולל לתחום הטלוויזיה( לעומת כ- 123 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד.
בתחום הסלולר לחברה כ- 2,832 אלף מנויים , ירידה של כ- 16 אלף מנויים. שיעור הנטישה עמד על 10% ובכך ממשיך את המגמה של הרבעון הקודם וכן את שראינו בפרטנר. לחברה נכון לסוף הרבעון כ- 50 אלף מנויי טלוויזיה וכ- 70 אלף מנויי פס רחב כאשר סלקום מציינת את הקשיים שמערימה בזק בשוק הקווי.
לסיכום התוצאות של סלקום ופרטנר בחרנו לסיים עם אחד האתגרים שעומדים לפתחן: אין ספק שכאשר בזק והוט מעלות מחירים למנוי הטלוויזיה הרב ערוצית שלהן ופרטנר מציינת את ה"רווחיות" בתחום הסיטונאי נשאלת השאלה האם כעת שהתחרות בסלולר נרגעת - היכן כדאי לכוון את המאמץ האם לשימור לקוחות
בסלולר או לגיוס לקוחות בשוק הסיטונאי ולהשקיע בתחום הטלוויזיה ? פרטנר לפי שעה בוחרת להתמקד יותר בתחום הסלולר בעוד שסלקום מנסה לאחוז במקל משני קצותיו. להערכתנו במידה והסביבה הרגולטורית תישאר כך עוד זמן הרי במצב הנוכחי לא בטוח שניתן לבצע את שניהם באופן אופטימלי ללא השקעה גדולה יותר בתוכן/ פרסום/ כוח אדם.

אמיר אדר, מנהל מחלקת מחקר ישראל במיטב דש
הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.