סיכום נפגעים מתחילת האירועים בגל הטרור

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
23/11/2015

שבועות עמוסים במיוחד עוברים על כוחות מד"א ברחבי הארץ עקב גל פיגועי הדקירה, דריסה וירי ששוטפים את ערי ישראל. במהלך החודש האחרון, עמדו כוחות מד"א בכל רחבי הארץ בכוננות והעניקו טיפול רפואי ופינוי לבתי החולים ל 199 פצועים בדרגות שונות. 
 
במהלך החודש האחרון, עומד מספר ההרוגים בפיגועי הטרור הקטלניים על 19 בהם: 2 בפיגוע הירי בשומרון (1.10), 2 באירוע הדקירה בעיר העתיקה בירושלים (3.10), 3 בפיגוע האוטובוס בשכונת ארמון הנציב בירושלים ו-1 בפיגוע הדריסה ברחוב מלכי ישראל בירושלים (שניהם 13.10), 2 בפיגוע הירי בתחנה המרכזית בבאר שבע (18.10), 1 בפיגוע הדריסה בכביש 60 סמוך לקרית ארבע (20.10), 1 שנפצע קשה בפיגוע דריסה סמוך לחלחול (4.11) ונפטר בבית החולים (9.11), 2 הרוגים בפיגוע הירי סמוך לעותניאל (13.11), 2 הרוגים בפיגוע הדקירה בבניין פנורמה בתל אביב ו 3 הרוגים בפיגוע הירי בצומת אלון שבות (19.11). כוחות מד"א ברחבי הארץ העניקו טיפול רפואי מציל חיים ל 180 פצועים בפיגועי דריסה, דקירה וירי, בהם 20 פצועים באורח קשה, 5 באורח בינוני עד קשה, 28 באורח בינוני, 1 קל עד בינוני ו- 126 פצועים באורח קל, בהם: 56 באירועי יידויי אבנים והיתר בפיגועי דקירה, דריסה וידויי בקבוקי תבערה. בנוסף טיפלו צוותי מד"א ב 81 נפגעי חרדה.
 
במד"א קוראים לציבור להישמע להנחיות כוחות הביטחון, לגלות ערנות ולהתקשר לקו החירום 101 של מגן דוד אדום בכל צורך רפואי ומזכירים לציבור הרחב כי באירוע של דקירה גם האזרחים הנמצאים בזירה יכולים לעזור במשימת הצלת החיים במספר שלבים פשוטים כפי שמסבירה מתנדבת מד"א ימית סול בסרטון המצורף.

מנכ"ל מד"א אלי בין: "כוחות מד"א נמצאים בחודש וחצי האחרון בכוננות גבוהה לנוכח גל פיגועי הטרור בכל רחבי הארץ, אנו מוכנים וערוכים לכל תרחיש ואירוע בכל מקום ועושים לילות כימים למען משימת הצלת החיים. בשם כל עובדי ומתנדבי מד"א אני מבקש להשתתף בצערן של כלל המשפחות השכולות ולאחל החלמה מהירה לפצועים".

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x