כוכב גאליס וארגון נעמת בקמפיין ראשון מסוגו למניעת אלימות בין בני זוג בקרב בני נוער

ארגון נעמת בשיתוף כוכבי הנוער המובילים בישראל בקמפיין וויראלי ראשון מסוגו למניעת אלימות בין בני זוג בגילאי הנוער- למעלה מ-100 אלף צפיות תוך ימים בודדים

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
24/11/2015

ארגון נעמת השיק את הקמפיין השנתי במסגרת היום הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים, כשהפעם מציין הארגון את היום החשוב בסימון אלימות זוגית בגיל הנוער. המסגרת הקמפיין הופק סרטון ראשון מסוגו בהשתתפות כוכבי הנוער דניאל גד ושני אטיאס אשר צבר תוך ימים בודדים למעלה מ-100 אלף צפיות. יו"ר ארגון נעמת גליה וולוך: "מדובר בתופעה הולכת ומתרחבת שנמצאת לרוב מתחת לפני השטח, עלינו להציף את הנושא ולא לחשוש להתמודד מולו". כוכב 'גאליס' דניאל גד: "הצעירים היום חשופים יותר מתמיד לאלימות מילולית ופיזית"

ארגון נעמת  השיק את הקמפיין השנתי לציון היום הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים, כשהשנה לראשונה בחר הארגון להתמקד באלימות בין בני זוג בגיל הנוער.

במסגרת הקמפיין הופק סרטון ייחודי בהשתתפות כוכבי הסדרה 'גאליס'- שני אטיאס ודניאל גד הקוראים לבני הנוער הנמצאים במערכת זוגית לשים לב לגבולות ולסימנים אשר עלולים להצביע על מערכת זוגית בעלת מאפיינים אלימים.

מיד עם העלאתו לרשת הפך הסרטון לוויראלי במיוחד, כשהוא צובר תוך ימים בודדים למעלה מ-100 אלף צפיות ברשתות החברתיות השונות.

דניאל גד : ״הצעירים היום חשופים יותר מתמיד לאלימות מילולית ופיזית בעיקר ברשתות החברתיות שמהוות קרקע פורייה לאלימות בין בני זוג לצערנו. כשאת נמצאת במערכת יחסים לא תקינה אין דבר כזה 'לא נעים לי'- אל תבליגי, אל תשתקי ותציפי את הדברים. היה לי לכבוד לקחת חלק בקמפיין של ארגון נעמת, וכולי תקווה שהוא יוביל לשינוי אמתי".

שני אטיאס :"אני באמת מאמינה שאנשים שנמצאים ב-״פרונט״ יכולים להשפיע. ואם לא נאמין בזה לא נחולל שינוי. הדרך היא להתחיל בדור הצעיר שעדיין לומד מהי דרך חיים. ואלימות היא בהחלט לא וצריך להשריש את זה מילדות".

יו"ר ארגון נעמת גליה וולוך: "החלטנו השנה לעסוק לראשונה בתופעה שהולכת ומתרחבת מתחת לפני השטח ולמרות זאת התחושה היא שלרוב אנו בוחרים לטאטא אותה מתחת לשטיח. שמחתי לגלות שכוכבי הנוער המובילים בישראל, המהווים מושאי הערצה אצל רבים מבני הנוער מבינים את חשיבות הנושא ושמחו להירתם לטובת הקמפיין החשוב".

הסרטון הינו חלק מקמפיין רחב של ארגון 'נעמת'  אשר יגיע לשיאו ב-25 בנובמבר, אז יציינו בעולם כולו את היום החשוב. בשבועות האחרונים יצא הארגון בקמפיין שילוט במסגרתו פורסמו על גבי אוטובוסים ברחבי הארץ מודעות המדמות התכתבות ברשת ה- WhatsApp בין בני זוג צעירים, כשההתכתבות מלווה בניסוח מאיים ואלים, כזה אשר נחשפות אליו רבות מהנערות בישראל הנמצאות במערכות זוגיות אלימות, ולרוב כלל אינן מודעות לכך.

 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x