-
מכירות החברה בתקופות אלו הסתכמו לסך של כ-923.3 מיליון ש"ח ו-331.7 מיליון ש"ח, בהתאמה, ומשקפות גידול בשיעור של כ-5% וכ- 14% התאמה, ביחס לתקופות המקבילות אשתקד.
-
המכירות בחנויות זהות גדלו בשיעור של 2.6% ו-10.7% בהתאמה ביחס לתקופות מקבילות אשתקד.
-
ברבעון ה-3 הסתכמו המכירות של מגזר ייצור, יבוא ושיווק מוצרי מזון לסך של כ-98.5 מיליון, המשקפים גידול בשיעור של 2.6% ביחס לתקופה מקבילה אשתקד ובניגוד למגמת הקיטון בחציון הראשון של שנת 2015. זאת עקב כניסה לשווקים חדשים ושינוי תמהיל המוצרים ממוצרי בסיס בעלי רווחיות גולמי נמוכה למוצרים ממותגים בעלי רווחיות גולמי גבוהה יותר תוך אופטימיזציה של האמצעים הלוגיסטיים העומדים לרשות מגזר יבוא ושיווק מוצרי מזון.
-
הרווח התפעולי הסתכם לסך של כ-26.1 מיליון ש"ח ו-10.7 מיליון ש"ח, בהתאמה, המשקף גידול של כ-10.5% ו-63.8%, בהתאמה, ביחס לתקופות מקבילות אשתקד והגיע לשיעור של 3.2%.
-
הרווח מפעילויות נמשכות הסתכם לסך של כ-16.1 מיליון ש"ח ו-6.1 מיליון ש"ח, בהתאמה, ומשקף גידול של כ-21% ו-74%, בהתאמה, ביחס לתקופות מקבילות אשתקד.
-
הרווח הנקי הסתכם לסך של כ-14.9 מיליון ש"ח ו-6.1 מיליון ש"ח, בהתאמה, ומשקף גידול של כ-12% וכ-74%, בהתאמה, בהתייחס לתקופות מקבילות אשתקד.
-
השיפור בתוצאות גם הביא לשיפור משמעותי בתזרים מפעילות שוטפת אשר הסתכם לסך של כ- 79.3 מש"ח ו-33.5 מש"ח, בהתאמה, לעומת 42.1 מש"ח ו-13.3, בהתאמה, בתקופות המקבילות אשתקד. תזרים המזומנים שימש, בין היתר, לפירעון הלוואות הבעלים, צמצום ניצול האשראי (וכפועל יוצא, צמצום הוצאות המימון) ולרכישת פעילות עדן טבע מרקט.
-
ההון העצמי של חברה ליום 30/9/15 גדל בכ-9% ביחס ליום 31 בדצמבר, 2014.
עדי כהן, מנכ"ל קבוצת טיב טעם מסר כי: "החברה נערכה מבעוד מועד למצב הכלכלי על ידי הוזלה משמעותית של מוצרי הליבה; מדיניות פרסום ושיווק חדשות; שדרוג סניפים ופעולות נוספות שתרמו למיצובה כרשת מובילה בפרמטרים של שירות, איכות, חוויית קנייה ייחודית, התמחות קולינרית, שעות פתיחה ומגוון מוצרים ייחודי מהארץ ומהעולם. החברה פועלת לאיתור מיקומים נוספים, שיאפשרו את המשך הצמיחה, בכלל פעילותיה זאת במקביל להמשך חיזוק הערכים המבדלים של הרשת. במקביל, ממשיכה החברה במהלכי התייעלות וצמצום הוצאות. החברה ממשיכה בביזור עסקיה למגזרי פעילות שונים תוך השקעות במגזר יצור, יבוא ושיווק מוצרי מזון. המהלכים המתוארים תורמים להמשך מגמת השיפור הכולל בביצועי החברה גם ברבעון הרביעי. החברה נערכת לניצול רפורמת הקורנפלקס וליבוא מזון בריאות לפעילות עדן ורואה בפעילויות אלו מנועי צמיחה נוספים".
ביום 2 בספטמבר, 2015 השלימה החברה את רכישת פעילות עדן בריאות טבע מרקט בע"מ (בהקפאת הליכים) ("פעילות עדן") והחל מיום זה נכללים תוצאותיה של פעילות עדן בדוחות הכספיים של החברה כחלק ממגזר הקמעונאות. עוד מסר עדי כי: "בכוונת החברה להרחיב משמעותית את פעילות עדן כרשת מרכולים כשרה המציעה שירות, איכות, חוויית קנייה ייחודית, התמחות ומגוון מוצרים ייחודי בתחום המזון הבריא, אותו מזהה החברה כמנוע צמיחה. נכון למועד הדוח, השלימה החברה את קליטת פעילות עדן, חזרה לפעילות מסחרית רגילה ורושמת גידול מתמיד בהיקפי הפעילות".
הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.