רכבת ישראל הרוויחה 245.7 מילון שקל בתשעה חודשים

 

 
חוסאם בשארה יור הדירקטוריוןחוסאם בשארה יור הדירקטוריון
 

עידו אסייג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
27/11/2015

רכבת ישראל סיימה את תשעת החודשים הראשונים של 2015 ברווח נקי של כ-245.7 מיליון שקל;

גידול של כ- 9% במספר הנסיעות וגידול של כ- 11% בהכנסות מהסעת נוסעים בתשעת החודשים הראשונים של השנה;

בתקופה זו קבעה הרכבת שיא חדש במספר נסיעות ליום – כ-220 אלף

היום, יום ה', 26.11.2015, פרסמה רכבת ישראל את תוצאותיה הכספיות לתשעת החודשים הראשונים של שנת 2015. רכבת ישראל ממשיכה להציג בעקביות תוצאות חיוביות, כאשר מספר הלקוחות ממשיך לגדול וכך גם ההכנסות והרווח.  

  • הרווח הנקי, הכולל הכנסות חד פעמיות שנבעו בעיקר מביטול הפסדים מירידת ערך, הסתכם בתשעת החודשים האחרונים בכ- 245.7 מיליון שקל. 

  • הרווח הנקי, ללא הכנסות חד-פעמיות שנבעו בעיקר מביטול הפסדים מירידת ערך, עמד בתקופה זו על כ- 85.7 מיליון שקל. 

מגזר הנוסעים
  • ממוצע הנסיעות ליום תפעול ברבעון השלישי עמד על כ-206 אלף, לעומת כ- 175 אלף בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של 18%.

  • בתקופה זו קבעה הרכבת שיא חדש במספר נסיעות ליום – כ-220 אלף.

  • בתשעת החודשים הראשונים של 2015 עמד מספר הנסיעות המצטבר  ברכבת על כ- 38.7 מיליון, גידול של כ- 9% לעומת 35.5 מיליון נסיעות בתקופה המקבילה אשתקד. 

  • ההכנסות מהסעת נוסעים בשלושת הרבעונים הראשונים של 2015 הסתכמו בסך של כ-578 מיליון שקל, לעומת הכנסות בסך של כ-522.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, המהוות גידול בשיעור של כ-11%.

דיוק 
  • ממוצע דיוק הרכבות בתשעת החודשים הראשונים של 2015 עמד על כ- 95.4%, בדומה לשיעור הדיוק בתקופה המקבילה אשתקד.
מגזר המטענים 
  • בתשעת החודשים הראשונים של 2015, חל גידול כמותי בהובלת מחצבים, חול ואשפה, בעיקר ברבעון השני והשלישי. הובלת המטענים ברכבת הסתכמה בתקופה זו לכ-5.5 מיליון טון, בדומה לתקופה המקבילה אשתקד וזאת למרות שביתת עובדי כי"ל בתחילת השנה, שהשפיעה גם על נפח הובלת המטענים. 

  • במהלך השנה חתמה חטיבת המטענים של רכבת ישראל על חוזים חדשים להובלת חול, סלעים ואשפה, אשר צפויים להגדיל את הכנסותיה בשנים הבאות.
הנהלת רכבת ישראל, יו"ר הדירקטוריון, חוסאם בשארה, ומנכ"ל החברה, בעז צפריר, מסרו: "רכבת ישראל ממשיכה להציג צמיחה וגידול בכמות הנוסעים, בפתיחת עולמות נוספים להובלת המטענים ושמירה על פעילות רווחית. בתשעת החודשים הראשונים של 2015 הגיעה החברה לשיא חדש במספר הנוסעים היומי ואנו צופים את המשך הגידול בשימוש בשירות הרכבת" 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x