הבוקר פתחו את המסחר בבורסה שרת המשפטים והנהלת סודה סטרים לרגל הרישום הכפול בבורסה

 

 
 

עידו אסייג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
15/12/2015

שרת המשפטים, גב' איילת שקד אמרה "אני שמחה להיות כאן היום. הבורסה היא מקומן הטבעי של חברות ישראליות ובמאמץ משותף עלינו להגדיל את היצע החברות הנסחרות פה. אני שמחה לראות שיש שכר בעמלי. אני בהחלט מובילה קו במשרד המשפטים ביחד עם המשנה ליועץ המשפטי, אבי ליכט, של מתן הקלות רגולטוריות לעודד חברות ישראליות שנסחרות בחו"ל ולעודד עוד חברות להירשם רישום כפול ולהיות חברות דואליות. זוהי רק ההתחלה. אנחנו מחויבים למהלך הזה. אני אשמח להמשיך ולקדם הקלות. זהו רווח עצום ויתרון גדול למדינת ישראל שחברה ישראלית כמו סודהסטרים שמעסיקה מעל 2,000 עובדים בארץ, תיסחר בבורסה. סודהסטרים היא גאווה גדולה למדינת ישראל וסמל לדו קיום. אני מאוד מקווה שהחברה תעלה ותשגשג".
 
דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודהסטרים אמר " אנחנו גאים להיות חברה ישראלית גלובלית שנוטעת דגל כחול לבן בבתיהם של מיליוני אנשים ב- 45 מדינות בעולם ולא מתביישים בזהות שלנו. בחרנו להקים את מפעל הדגל שלנו בנגב בהשקעה של עשרות מיליוני דולרים ואנו גאים להעסיק בו עובדים מכל גווני החברה הישראלית. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לנפתלי בנט, שבתפקידו הקודם כשר הכלכלה, דחף וסייע רבות לכך שהמפעל הזה אכן יוכל לקום. אנחנו מקווים מאוד שחברות ישראליות נוספות הנסחרות בחו"ל יבואו בעקבותינו וייסחרו כאן, בבית בתל אביב. היום הזה מאוד מרגש עבורי ואני שמח שבמעמד הזה נמצאים אתי דור ההמשך ואבי היקר ואני בטוח שהם שמחים לפחות כמוני".
 
אמנון נויבך, יו"ר דירקטוריון הבורסה אמר כי "סודהסטרים היא הנחשון לפני המחנה. אנו מקווים ועושים כל מאמץ שבעקבותיה יבואו עוד ועוד חברות להיסחר בתל אביב. אני רוצה להודות לשרת המשפטים, איילת שקד ולמשנה ליועץ המשפטי אבי ליכט, על הירתמותם לקידום ההקלות שיעודדו את הרישום הכפול עבור חברות ישראליות, לטובת ציבור המשקיעים והמשק הישראלי כולו".
 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x