ענף יצוא חדש >> ישראל תמכור לאירופה פסולת של אריזות להגנה על ילדים מפני נפילות במשחקיות

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
30/12/2015

מאות אלפי אריזות משומשות של ספוג פלסטיק מוקצף המגן על מוצרים חדשים מפגיעה בהובלתם, יהפכו למשטחי בטיחות עבור משחקיות ילדים באירופה.
המשטח נקרא שוקפד ומותקן מתחת לדשא סינטטי, כך שבמקרה של נפילת ילד ממתקן שעשועים השכבה הספוגית בולמת את עוצמת הזעזוע, מה שיכול במקרים מסוימים להציל את חיי הילד.
 
הספוג הפלסטי ממנו מכינים את המשטחים נחשב למטרד אקולוגי בכל העולם, מאחר ופסולת זו אינה ממוחזרת בשל עלויות כלכליות גבוהות. לפי הערכה מושלכות בישראל יותר מ- 1000 מ"ק של אריזות מדי חודש. בעזרת תהליך מיוחד וראשון מסוגו בעולם שפיתחה חברת פשוט ירוק ואשר נשמר בסודיות אפשר למחזר באופן כלכלי את עודפי אריזות הספוג. 
 
משטחי השוקפד כבר הותקנו במהלך השנה האחרונה בהצלחה בגינות, גני ילדים ובתי ספר ברחבי הארץ. כעת התקבל אישור ליצוא המוצר החדשני לאירופה בעקבות בדיקות של מעבדת LABSPORT, המוסמכת לאישור משטחי בטיחות באירופה. הבדיקות נערכו על שתי מערכות שוקפד, האחת שבנויה משכבות של 20 מ"מ והשניה משכבות של 25 מ"מ. נמצא שהמשטח מפחית מעוצמת הפגיעה בקרקע ובעל כושר בלימה לאורך זמן מפני נפילות חוזרות. 
 
גיא סער, מנכ"ל פשוט ירוק, אמר שיצוא השוקפד לאירופה הוא בעל פוטנציאל כלכלי עצום. במדינות האיחוד האירופי משקיעים משאבים עצומים בהגנה על הילדים באזורי המשחק והשילוב של בטיחות יחד עם מיחזור והגנה על הסביבה חשוב מאוד למקבלי ההחלטות באירופה.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x