MYSIZE השלימה בהצלחה פיתוח גירסה המאפשרת מדידה ללא מגע רציף

החברה מפתחת טכנולוגיה למדידה והתאמת פרטי ביגוד באמצעות מכשירים סלולריים

 

 
רונן לוזון מנכל MYSIZE צילום אילן בשוררונן לוזון מנכל MYSIZE צילום אילן בשור
 

עידו אסייג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
21/02/2016


MYSIZE פיתחה גירסת ביטא של האפליקציה המרחיבה את שוקי היעד אליהם פונה החברה; הגירסה הפורצת דרך החדשה תאפשר מדידה של קווים ישרים בשלושת הממדים באמצעות החזקת המכשיר הסלולרי באוויר בעת המדידה

חברת MySize, המפתחת טכנולוגיה למדידה והתאמת פרטי ביגוד באמצעות מכשירים סלולריים, השלימה פיתוח של גרסת ביטא המאפשרת מדידה של קווים ישרים בתלת ממד, כחלק מכניסת החברה לשווקים חדשים, כגון תחום השילוח ועשה זאת בעצמך (DIY  (האפליקציה תאפשר מדידת גופים תוך כדי החזקת המכשיר הסלולרי באוויר במהלך המדידה, כאשר יישום זה חיוני הן למדידת מרחקים ארוכים והן למדידת משטחים שאינם שטוחים לכל אורכם, כדוגמת ארגזי שילוח. החברה מבקשת להדגיש כי מדובר בגרסת ביטא בלבד, הכפופה להשלמת בדיקות בקרת איכות, וכי לא קיימת כל ודאות כי הגרסה כאמור תיושם באפליקציה הקיימת של החברה - SizeUp. 

MYSIZE  פיתחה אפליקציה פורצת דרך, הכוללת אלגוריתם המודד את מידות הגוף ומבצע התאמה אופטימלית בין הפריט המוצע למידת הצרכן. לאחר המדידה, האפליקציה מגבשת "תעודת זהות" לכל משתמש וכך יותאמו לו בעתיד הפריטים התואמים את מידותיו. לחברה קניין רוחני הבא לידי ביטוי בארבעה פטנטים להתאמת מידה וכלים מקוונים המגבירים את חוויית הלקוח בעת קנייה מקוונת. כמו כן, מפתחת החברה מוצרים נוספים בתחום המדידות שמתבססים על טכנולוגיה דומה.

המודל העסקי שלMYSIZE  בנוי על קבלת עמלות בעבור כל פריט הנרכש באפליקציה שפיתחה החברה ופרסום ממוקד המציע למשתמש פריט המתאים למידותיו והעדפותיו. נוסף על כך, החברה תגבה עמלה עבור קניות בלתי מקוונות הנעזרות בטכנולוגיה בזמן אמת. חברת האופנה הראשונה עמה חתמה החברה על שיתוף פעולה הינה TRUCCO, חברת אופנה ספרדית הפועלת במעל ל-20 מדינות ומפעילה בהן כ-240 חנויות בנוסף לחנויות המקוונות.

כמו כן, החברה  התקשרה לאחרונה במזכר הבנות עם ZAI Corporate Finance Ltd לקראת רישום של מניות החברה למסחר בבורסת ה- AIM (Market of the London Stock Exchange) השייכת לבורסה הראשית של לונדון. 
מאז הקמתה גייסה החברה סכום של כ-35 מיליון ש"ח (כ-9 מיליון דולר) ממשקיעים פרטיים, בדרך של הלוואה המירה שאינה נושאת ריבית, כאשר ההמרה תתבצע באופן אוטומטי עם קבלת אישור למסחר בבורסה נוספת לתל אביב.

אודות MySize:

MYSIZE, שהוקמה בשנת 2014, מנוהלת ע"י היזם והמנכ"ל רונן לוזון. החברה מעסיקה 15 עובדים במשרדיה הממוקמים בקריית שדה התעופה. לוזון ייסד והוביל בעברו חברות סטארט-אפ בתחומי המכשור הרפואי והתקשורת. בין עיסוקיו, ייסדלוזון  את Malers חברה שגדלה להיות מובילה בתחום פתרונות האבטחה והבקרה. 


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x