דב סלע מונה למנכ"ל ראדא

צבי אלון הודיע על עזיבתו את התפקיד לאחר 17 שנים בראדא, בכללן 10 שנים כמנכ"ל החברה

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
15/11/2016

חברת ראדא תעשיות אלקטרוניקה (נאסד"ק: RADA) הודיעה כי מועצת המנהלים של החברה קיבלה את בקשתו של צבי אלון, מנכ"ל ראדא, לעזוב לאחר 17 שנה בחברה, בכללן כ-10 שנים כמנכ"ל החברה – מאז 2007.   

דב סלע, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של ראדא, יחליף את צבי אלון כמנכ"ל וייכנס לתפקידו מידית.

דב סלע הצטרף לראדא בינואר 2003 ושימש כסמנכ"ל התפעול מאפריל 2003 ועד יולי 2007, אז מונה לסמנכ"ל הפיתוח העסקי של החברה, תפקיד בו היא שימש עד עתה. לפני הצטרפותו לראדא, בין השנים 1982-1997, שימש דב סלע במספר תפקידי ניהול בחטיבת אויר של אלביט מערכות, בכללם ראש מינהל תכניות, ראש מינהל הנדסת אוויוניקה, ומנהל פיתוח עסקי. בין השנים 1997 ל-2000 הוא שימש כסמנכ"ל פיתוח עסקי ומו"פ בסטראט אפ המכשור הרפואי  אולטרהגייד, בשלוש השנים שלפני הצטרפותו לראדא שימש דב סלע כנשיא נוירוויז'ן, חברת סטארט אפ בתחום הרפואי. 

דב סלע הוא בעל תואר ראשון בהצטיינות בהנדסת מחשבים מהטכניון בחיפה. את שירותו הצבאי עשה כנווט קרב בחיל האוויר. 

יוסי בן שלום, יו"ר ראדא: "צביקה שירת את ראדא במך 17 שנים, והפך לחלק בלתי נפרד מהתפתחותה ומצמיחתה של החברה. במהלך השנה האחרונה, צביקה הוביל את התפתחותה של החברה מעסקי אוויוניקה מסורתיים לעבר עתיד של מערכות רדאר טקטיות. צביקה אף הוביל את החברה השנתיים האחרונות  במהלך גיוס ההשקעה אשר פתרה את המשבר הפיננסי. אנו מודים לצביקה על מחויבותו העצומה לחברה, על המאמצים והתרומה, ומאחל לו בשם מועצת המנהלים של החברה הצלחה רבה בדרכו החדשה. הוא יישאר תמיד חלק מוערך ממשפחת ראדא".   

צבי אלון אמר: "17 השנים בראדא, בכללן 10 שנים כמנכ"ל החברה, היו מתגמלות ביותר עבורי. במהלכן התגברנו על אתגרים רבים וביצענו מהפך בעסקיה של ראדא באופן שהציב את החברה בעמדת צמיחה ושגשוג. זה הזמן להעביר את המושכות הלאה ואני מאחל לדובי סלע  הצלחה רבה בתפקידו החדש. תמיד יוותר לי מקום חם בלב לראדא ואני מאחל לחברה כל טוב בעתיד". 

אודות ראדא תעשיות אלקטרוניקה בע"מ

ראדא תעשיות אלקטרוניקה בע"מ הינה יצרן מערכות אלקטרוניקה צבאיות. החברה מתמחה בפיתוח, ייצור ומכירה של מערכות מכ"מים יבשתיים טקטיים להגנת כוחות ומתקנים, מערכות ניווט אינרציאליות, מערכות אוויוניקה והשבחות כלי טייס.


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x