מינויים חדשים בהכשרה חברה לביטוח

 

 
שמעון מירון, מנכל הכשרה חברה לביטוח שמעון מירון, מנכל הכשרה חברה לביטוח
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
11/12/2016

הכשרה חברה לביטוח, בניהולו של שמעון מירון מנכ"ל החברה, פותחת את שנת 2017 עם שורת מינויים חדשים בחברה:

רועי קדוש, מונה לתפקיד סמנכ"ל וראש אגף ההשקעות החדש של הכשרה. קדוש, שימש עד כה כמנהל צוות השקעות אג"ח בבית השקעות אקסלנס, יחליף את יוסי אפרתי, שעבר לביטוח ישיר. 

דודי בן חיים, מונה לתפקיד סמנכ"ל, מנהל סיכונים ומחלקה כלכלית. בן חיים שימש עד כה  כמנהל המחלקה הכלכלית בחברה. בן חיים יחליף את רפי פריאנט שפרש מתפקידו לאחר כ-18 שנים. 

עו"ד ערן אופיר, מונה לתפקיד סמנכ"ל, ראש אגף אלמנטרי ותביעות. עו"ד אופיר, שימש עד כה כראש אגף תביעות בחברה. עו"ד אופיר יחליף בתפקידו את נוריאל חזות.

עוד מינוי חדש בחברה הוא מינויו של עו"ד עדי בן אברהם לתפקיד היועץ המשפטי הראשי ומזכיר החברה. עו"ד בן אברהם שימש עד כה כיועץ המשפטי של לשכת סוכני ביטוח בישראל. עו"ד בן אברהם יחליף את עו"ד רועי דבורין .

רפי דורפמן, מונה לסמנכ"ל וראש אגף ביטוח חיים ופיננסים בחברה. דורפמן שימש בתפקידו האחרון כסמנכ"ל חיסכון לטווח ארוך, ביטוח חיים ובריאות בהתאחדות חברות הביטוח, ולפני זה כיהן ב- AIG העולמית. דורפמן מחליף בתפקיד את שמעון מירון, שמונה כזכור למנכ"ל החברה. 

תחום השירות גם הוא יעבור שדרוג משמעותי. אודליה בשן, מונתה לסמנכ"ל וראש אגף משאבים ושירות. בשן שימשה עד כה כסמנכ"ל וראש אגף משאבי אנוש ולוגיסטיקה בחברה.

שמעון מירון, מנכ"ל הכשרה מסר כי: "הכשרה שמחה ומברכת על הצטרפותם של ראשי האגפים וכל אותם עובדים חדשים למטה הנהלת החברה. יחד, כל הנהלת החברה ועובדיה,  נמשיך כפי שהיה עד כה, בשדרוג כל תחומי הפנים והחוץ הארגוניים של החברה,  בהתמקצעות ומקצוענות ובטיוב תהליכים. השנה אנחנו מתעתדים להיות מובילים במספר פרמטרים, נשיק מוצרים חדשים ונביא בשורה של ממש לענף הביטוח. אני מודה לכל עובדי החברה ואני בטוח שנעשה חיל ונמשיך להצעיד את החברה להישגים משמעותיים" 



הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x