"מדד מרקטסט " קובע כי רשת מלונות דן נחשבת בעיני האורח הישראלי כ-"רשת בתי המלון המובילה בישראל"

 

 
דן אילת צילום סיון פרגדן אילת צילום סיון פרג
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
29/12/2016

מלונות דן רשמה השנה עליה במרבית הפרמטרים והיא מובילה בחמשת הפרמטרים החשובים ביותר בסקר שנערך בין כל הרשתות המובילות בישראל

בסקר שבדק את ארבעת רשתות בתי המלון המרכזיות בישראל: מלונות דן, פתאל, ישרוטל, קראון פלזה/הולידיי אין, נקבע כי רשת מלונות דן נחשבת  בעיני האורח הישראלי כ-"רשת בתי המלון המובילה בישראל", "רשת בתי המלון בעלת מוניטין איכותי" וכ-"רשת בתי מלון ייחודית ושונה"

בסקר עולה כי מלונות דן מובילים בפרמטרים החשובים ביותר: שביעות רצון כללית, שביעות רצון מהאוכל, תמורה למחירים, מידת נכונות לשוב ולנפוש במלונותיה ושביעות רצון מחזות מלונותיה.

מהסקר עולה כי מלונות דן מובילה בפרמטרים נוספים יחד עם רשתות אחרות וביניהם: ציפיות מוקדמות מהשירות, שביעות רצון מהחדר, שביעות רצון מאדיבות השירות, שביעות רצון ממקצועיות צוות השירות, המלצה לחברים ועוד  

רפי שדה, מנכ"ל רשת מלונות דן: "אנו גאים לחזור ולהוביל בפרמטרים המרכזיים בסקר ולהיחשב בעיניי האורח הישראלי כרשת המובילה והאיכותית בישראל ועל כך אנו מודים ללקוחותינו הנאמנים שבחרו גם השנה. רשת מלונות דן חרטה על דגלה את נושא השירות האיכותי והמקצועי ביותר לאורחיה וזאת במסגרת האסטרטגיה השיווקית, להתאים את שירותי הרשת לפלחים השונים של ציבור לקוחותיה. הרשת שמה לה למטרה לחזור ולהוביל בקטגוריות החשובות בסקר ובמרבית הפרמטרים. תוצאות הסקר מעידים כי דרכנו נכונה וכך נמשיך לעשות. בעזרת עובדינו המסורים והנאמנים אנו מצליחים להעניק לאורחינו חווית אירוח מעולה. השירות בענף המלונאות הוא נדבך חשוב ביצירת שביעות הרצון ובשנה האחרונה הושקע רבות בהדרכה ובהעלאת המוטיבציה של עובדי המלונות לצד השקעה בשיפור חזותם." 

מלונות דן חוזרת להוביל בסקר חווית הלקוח: "מדד מרקטסט לחוויית הלקוח" לשנת 2016 בענף בתי המלון בישראל קובע כי רשת מלונות דן נחשבת בעיני האורח הישראלי כ-"רשת בתי המלון המובילה בישראל".

בסקר שבדק את ארבעת רשתות בתי המלון המרכזיות בישראל: מלונות דן, פתאל, ישרוטל, קראון פלזה/הולידיי אין, נקבע כי רשת מלונות דן נחשבת בעיני האורח הישראלי כ-"רשת בתי המלון המובילה בישראל" (34% מהנשאלים), "רשת בתי המלון בעלת מוניטין איכותי" (58% מהנשאלים) וכ-"רשת בתי מלון ייחודית ושונה" (41% מהנשאלים). 

מלונות דן רשמה השנה עליה במרבית הפרמטרים והיא מובילה בחמשת הפרמטרים החשובים ביותר: שביעות רצון כללית (8.5), שביעות רצון מהאוכל (8.6), תמורה למחירים (7.8), מידת נכונות לשוב ולנפוש במלונות הרשת (8.3) ושביעות רצון מחזות המלונות (8.4). 

מהסקר עולה כי מלונות דן מובילה בפרמטרים נוספים יחד עם רשתות נוספות וביניהם: ציפיות מוקדמות מהשירות (8.5), שביעות רצון מהחדר (8.4), שביעות רצון מאדיבות השירות (8.6), שביעות רצון ממקצועיות צוות השירות (8.5), המלצה לחברים (8.1) ועוד. בנוסף, 30% מכלל הנשאלים בסקר ציינו כי יעדיפו להתארח בחופשתם הבאה ברשת דן. מתוך אלו שהתארחו בדן המספר זינק ל60% והסיבה העיקרית שציינו היא איכות המלון/ הרשת.

סקר מרקטסט ביצע פילוח עם התמקדות רק על המלונות בעיר אילת.  מתברר שבאילת מלונות דן מובילים באופן אבסולוטי ב-13 מתוך 14 הפרמטרים בסקר.  

"מדד מרקטסט לחוויית הלקוח" בחן במהלך חודש נובמבר 2016 את חוויית הלקוח בענף בתי המלון בישראל באמצעות פנייה אינטרנטית, בקרב מדגם מיצג של כ-600 ישראלים שנפשו במלונות בישראל במהלך השנה.

רפי שדה, מנכ"ל רשת מלונות דן: "אנו גאים לחזור ולהוביל בפרמטרים המרכזיים בסקר ולהיחשב בעיניי האורח הישראלי כרשת המובילה והאיכותית בישראל ועל כך אנו מודים ללקוחותינו הנאמנים שחזרו ובחרו בנו. רשת מלונות דן חרטה על דגלה את נושא השירות האיכותי והמקצועי ביותר לאורחיה וזאת במסגרת האסטרטגיה השיווקית, להתאים את שירותי הרשת לפלחים השונים של ציבור לקוחותיה. הרשת שמה לה למטרה לחזור ולהוביל בקטגוריות החשובות בסקר ובמרבית הפרמטרים. תוצאות הסקר מעידים כי דרכנו נכונה וכך נמשיך לעשות. בעזרת עובדינו המסורים והנאמנים אנו מצליחים להעניק לאורחינו חווית אירוח מעולה. השירות בענף המלונאות הוא נדבך חשוב ביצירת שביעות הרצון ובשנה האחרונה הושקע רבות בהדרכה ובהעלאת המוטיבציה של עובדי המלונות לצד השקעה בשיפור חזותם."

מלונות דן היא בעלים ומפעילה של 13 מלונות ולמעלה מ-4,000 חדרים עם פריסה ארצית ברב הערים ואתרי הנופש בישראל.


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x