דירוג מעלה ראשון לפנינסולה >> ILA

 

 
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
23/03/2017

קבוצת פנינסולה דיווחה לרשות ניירות ערך ולבורסה לניירות ערך, כי בהתאם להנחיית דירקטוריון החברה, בוחנת החברה אפשרות לפעול לגיוס חוב בדרך של הנפקת סדרת אגרות חוב חדשה בהיקף של עד 220 מיליון שקל.

מצ"ב דירוג מעלה החדש ועיקריו.

תמצית: דירוגה של קבוצת פנינסולה בע"מ, העוסקת במתן אשראי חוץ בנקאי בדרך של ניכיון ממסרים דחויים (שיקים) לחברות קטנות ובינוניות עם מחזור פעילות שנתי בטווח של 500-5 מיליון ₪, משקף את הערכתנו שהון החברה 'חזק מאוד' על פי מודל ההון הפנימי שלנו, שאיכות הנכסים טובה יחסית ותומכת ביכולת ייצור רווחים נאותה, ושלחברה ניסיון רב שנים בתחום עיסוקה.

אנו קובעים דירוג 'ilA' לקבוצת פנינסולה בע"מ ולאג"ח סדרה א' בהיקף של עד 220 מיליון ₪ ע.נ שבכוונת החברה להנפיק. תחזית הדירוג היציבה משקפת את הערכתנו כי סביבה כלכלית יציבה תתמוך בפעילות החברה ב-12 החודשים הקרובים.

פעולת הדירוג: ב-21 במרץ, 2017, קבעה Standard & Poor’s Maalot את הדירוג ‘ilA’ לחברת האשראי החוץ בנקאי קבוצת פנינסולה בע"מ. תחזית הדירוג יציבה. בה בעת, קבעה Standard & Poor’s Maalot דירוג ‘ilA’ לאג"ח סדרה א' בהיקף של עד 220 מיליון ₪ ע.נ שבכוונת החברה להנפיק.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x