סטרטסיס >> הכנסות של 163.2 מיליון דולר ברבעון הראשון

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון הסתכם ב-25.4 מיליון דולר

 

 
 

עידו אסייג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
21/05/2017


ההפסד הנקי (GAAP) הסתכם ב- 13.9 מיליון דולר או (0.26) דולר למניה (בדילול מלא) ורווח נקי (Non-GAAP)  של 2.4 מיליון דולר או 0.05 דולר למניה (בדילול מלא)

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון הסתכם ב-25.4 מיליון דולר

רחובות, ישראל ומיניאפוליס, ארה"ב- 16 במאי, 2017 – סטרטסיס בע"מ (סימול נסד"ק: SSYS), חברת המדפסות ופתרונות ההדפסה בתלת מימד, פרסמה היום את התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2017.

תמצית התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2017:

ההכנסות ברבעון הראשון של 2017 הסתכמו ב-163.2 מיליון דולר, לעומת 167.9 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד עם הכנסות מחומרי הדפסה מתכלים שעלו ב-7% בהשוואה לתקופה המקבילה.

  • הרווח הגולמי (GAAP) הגיע ברבעון הראשון ל 47.1% ברבעון הראשון, לעומת רווח גולמי (GAAP) של 48.3% ברבעון המקביל אשתקד.

  • הרווח הגולמי (Non-GAAP) הסתכם ברבעון הראשון ב- 51.2%, לעומת 55.1% ברבעון המקביל אשתקד.

  • ההפסד התפעולי הנקי (GAAP) ברבעון הראשון הסתכם ב-12.6 מיליון דולר, לעומת הפסד של 21.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

  • הרווח התפעולי (Non-GAAP) ברבעון הראשון הסתכם ב-4.0 מיליון דולר, ללא שינוי לעומת הרווח תפעולי (Non-GAAP) ברבעון המקביל אשתקד.

  • ההפסד הנקי (GAAP) ברבעון הראשון הסתכם ב-13.9 מיליון דולר או (0.26$) למניה (בדילול מלא), לעומת הפסד של 23.1 מיליון דולר או (0.44$) למניה (בדילול מלא) ברבעון המקביל אשתקד.

  • הרווח הנקי (Non-GAAP) ברבעון הסתכם ב-2.4 מיליון דולר, או 0.05 דולר למניה (בדילול מלא), לעומת רווח נקי (Non-GAAP) של 0.6 מיליון דולר או 0.01 דולר למניה (בדילול מלא) שדווח ברבעון המקביל אשתקד.

  • תזרים המזומנים מפעילות שוטפת של החברה הסתכם ברבעון הראשון ב- 25.4 מיליון דולר ונכון לסוף התקופה יש לחברה כ- 297.2 מיליון דולר במזומנים ושווי מזומנים.

  • הוצאות המחקר ופיתוח נטו של החברה ברבעון הראשון הסתכמו ב-24.6 מיליון דולר, המייצגות 15.1% מהמכירות נטו.
אילן לוין, מנכ"ל סטרטסיס אמר: "אנו ממשיכים להיות מעודדים מהביצועים שלנו בשווקים הייעודיים בהם אנו פועלים במהלך הרבעון הראשון, שמונעים ממעורבות עמוקה יותר של לקוחותינו. בנוסף, אנו מאמינים, כי הצמיחה היציבה בהכנסות ממכירות חומרים מתכלים ומהכנסות מתמיכה בלקוחות מעידה על הרחבת השימוש במדפסות בקרב לקוחותנו במהלך הרבעון. זאת, תוך יישום אסטרטגיה ממוקדת שהובילה לצמצום בהוצאות התפעוליות שלנו".

לוין הוסיף: "אנו מרוצים מההתקדמות שאנו משיגים בפיתוח יישומים אשר מונע מהצרכים הספציפיים של לקוחותינו. אנו סבורים, שמעורבות עמוקה מצד הלקוחות תסייע לנו לתת ערך משמעותי ותקדם את אימוץ המוצרים והשירותים שלנו. ההכרזות האחרונות שלנו בשיתוף עם Siemens Mobility ו-SIA Engineering, כמו גם ההצלחה בשלבים המוקדמים של שיתוף הפעולה שלנו עם McLaren Racing ממחישים את הערך הפוטנציאלי שניתן ליצור הודות לידע והיכולות הנרחבים שלנו".

תחזית פיננסית:
סטרטסיס חוזרת על התחזית שניתנה לשנת 2017. תחזיות החברה לגבי ההכנסות הצפויות והרווח הנקי (הפסד) לשנה המסתיימת ביום 31 בדצמבר 2017 הן כדלקמן:

  • תחזית ההכנסות בין 645 ל- 680 מיליון דולר.

  • תחזית הפסד נקי (GAAP) בין 39 ל- 53 מיליון דולר או (0.73$) עד (1.00$) למניה (בדילול מלא).

  • תחזית רווח נקי (Non-GAAP) בין 10 ל- 20 מיליון דולר, או 0.19$ עד 0.37$ למניה (בדילול מלא).

סטרטסיס סיפקה את התחזיות הנוספות הבאות לגבי ביצועיה הצפויים של החברה ותוכניותיה האסטרטגיות ל-2017:
  • תחזית שולי רווח תפעולי (Non-GAAP) של 3% עד 5%.
  • תחזית הוצאות הוניות בטווח של 40 עד 50 מיליון דולר.

לאור ההשפעה השלילית המתמשכת הצפויה של אי רישום הטבת מס בגין הפסדי מס בארה"ב על הרווח הנקי של החברה (Non-GAAP), החברה סבורה שקצב הצמיחה ברווח התפעולי (Non-GAAP) ישמש כמדד הביצועים הטוב ביותר.

תחזית הרווח (Non-GAAP) ל-2017 אינה כוללת 34 מיליון דולר בגין פחת צפוי בנכסים בלתי מוחשיים; 18 עד 20 מיליון דולר של הוצאות על תגמול במניות; 2 עד 3 מיליון דולר של הוצאות הקשורות למיזוגים ורכישות; ו-8 עד 10 מיליון דולר בהוצאות ארגון מחדש והוצאות קשורות אחרות. התחזית כוללת הוצאות מיסוי בסך 3 עד 4 מיליון דולר הקשורות להתאמות (Non-GAAP).


אודות סטרטסיס
כבר קרוב לשלושים שנים שסטרטסיס (נסד"ק: SSYS) היא מהכוחות המגדירים והמובילים בתחום פתרונות ההדפסה בתלת ממד, מעצבת את דרך היצור. לחברה מטות ברחובות, ישראל ובמינאפוליס, מינסוטה, ארה"ב. סטרטסיס מעצימה לקוחות במגוון רחב של שווקים ורטיקליים על ידי היצע של פתרונות המאפשרים פרדיגמות חדשות לעיצוב וייצור. פתרונות ההדפסה של סטרטסיס מספקים ללקוחות חופש וגמישות חסרי תקדים בעיצוב וייצור, ומביאים לקיצור זמן הייצור והקטנת עלויות הפיתוח, תוך שיפור העיצוב והתקשור. 
על קבוצת סטרטסיס נמנות גם MakerBot ו-Solidscape; והאקוסיסטם שלה כולל מדפסות תלת-ממד וחומרים המשמשים ליצירת אבי טיפוס וחלקים סופיים; מודלים וחלקים המיוצרים לפי דרישה ומסופקים על ידי Stratasys Direct Manufacturing; היא מציעה גם שירותי יעוץ אסטרטגיים ושירותים מקצועיים אחרים; וכן קהילות Thingiverse ו-GrabCAD, המציעות למעלה מ-2 מיליון קבצי תלת מימד לעיצוב ולהדפסה, בחינם. בחברה מועסקים כ- 2,400 עובדים ויש לה למעלה מ-1,200 פטנטים מאושרים או בתהליכי אישורים. סטרטסיס זכתה ביותר מ-30 פרסי טכנולוגיה והובלת הדרך בתחום התלת מימד. 



הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x