גולן ספיר, מנכ"ל פריזמה קרנות נאמנות, פורש. פריזמה מחפשת מחליף.

לכתב פאנדר נודע כי בפריזמה שוקדים בימים אלו על מציאת מחליף וכי גולן ישאר בתפקידו עד למציאת המחליף. עוד נודע כי מאיר מזוז, יו"ר חברת קרנות הנאמנות, כבר בחן מספר מועמדים לתפקיד אולם עדין לא התקבלה החלטה לגבי אף אחד מהם.

 

 
גולן ספירגולן ספיר
 

פאנדר
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
25/06/2008

גולן ספיר, מנכ"ל פריזמה קרנות נאמנות, פורש מתפקידו. לכתב פאנדר נודע כי בפריזמה שוקדים בימים אלו על מציאת מחליף וכי גולן ישאר בתפקידו עד למציאת המחליף. עוד נודע כי מאיר מזוז, יו"ר חברת הקרנות, כבר בחן מספר מועמדים לתפקיד אולם עדין לא התקבלה החלטה לגבי אף אחד מהם.

מפריזמה  נמסר בתגובה לפניית כתב פאנדר כי "גולן ספיר הודיע לפני מספר ימים על רצונו לסיים את תפקידו כמנכ"ל הקרנות. הנהלת פריזמה מוקירה ומעריכה את פועלו של גולן במהלך הקמת חברת הקרנות ומאחלת לו הצלחה רבה בהמשך דרכו. גולן יישאר בתפקידו עד שיימצא לו מחליף ובהתאם לצרכי החברה".


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או  או שיווק השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש בראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

x