פורסייט השלימה בהצלחה פיילוט עם אחד משלושת יצרני הרכב המובילים בסין

החברה והיצרן הסכימו לבחון מספר כיוונים פוטנציאלים לשיתוף פעולה מסחרי ביניהם במהלך החודשים הקרובים.
הקרנות שמחזיקות את פורסייט

 

 
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
12/09/2017

הקרנות שמחזיקות את פורסייט

נס ציונה, - חברת פורסייט, העוסקת בפיתוח מערכות מתקדמות למניעת תאונות דרכים, שמניותיה נסחרות בבורסת נאסד"ק ובתל אביב (סימול: FRSX), מודיעה היום בהמשך לדיווחיה על חתימת הסכם לביצוע פיילוט לבחינת מערכת Eyes-OnTM של החברה, עם אחד משלושת יצרני הרכב המובילים בסין, כי החברה השלימה בהצלחה את הפיילוט. יעדי ומדדי הפיילוט כפי שהוגדרו מראש, הושגו במלואם.

מערכת Eyes-OnTM נבחנה הן בסביבה מבוקרת והן בסביבה לא מבוקרת, במהירויות שונות ואל מול מטרות קבועות מראש ומטרות מזדמנות.

החברה והיצרן הסכימו לבחון מספר כיוונים פוטנציאלים לשיתוף פעולה מסחרי ביניהם במהלך החודשים הקרובים.

אודות פורסייט

פורסייט (סימול בבורסת ת"א ונאסד"ק: FRSX), שנוסדה בשנת 2015, היא חברה טכנולוגית בתחום התכנון, הפיתוח והמסחור של מערכות עזר מתקדמות לנהיגה (ADAS) המבוססות על ניתוח וידאו בתלת מימד, אלגוריתמים מתקדמים לעיבוד תמונה ובינה מלאכותית. החברה, באמצעות החברה בת, בבעלותה המלאה, מפתחת מערכות למניעת תאונות דרכים, אשר נועדו לספק מידע מהיר ובזמן אמת על סביבת הרכב בעת הנסיעה. המערכות, נועדו להתריע לנהגים בפני סכנות שעלולות לגרום לתאונות, כתוצאה מעבירות תנועה, עייפות הנהג, חוסר ריכוז וכדו', ולאפשר זיהוי מדוייק ואמין של סכנות, תוך שיעור מזערי של התרעות שווא. החברה מעריכה כי מערכותיה ישנו את עולם מערכות העזר לנהיגה הודות לעלויות הנמוכות והרמה הטכנולוגית הגבוהה שהן מציעות. 




הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x