לראשונה הראל פיא מציגה קרן כספית מחלקת, גייסה עד היום 1.6 מיליארד בקרנות כספיות

חברת ניהול קרנות נאמנות הראל פיא, מציגה קרן נאמנות חדשה: "פיא (00) כספית מחלקת". הקרן החדשה המיועדת ללקוחות סולידיים המעוניינים בתשלום חודשי (רנטה), מציעה, לראשונה בישראל, את כל היתרונות של קרן כספית סולידית במיוחד, בשילוב עם תשלום חודשי. הקרן הנוכחית מצטרפת לשתי קרנות כספיות שקליות קיימות בהן גייסה פיא 1.6 מיליארד ש"ח נכון להיום.

 

 
סמי בבקוב מנכל הראל פיאסמי בבקוב מנכל הראל פיא
 

פאנדר
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
26/08/2008

חברת ניהול הקרנות הנאמנות הראל פיא, מציגה קרן נאמנות חדשה: "פיא (00) כספית מחלקת". הקרן החדשה המיועדת ללקוחות סולידיים המעוניינים בתשלום חודשי (רנטה), מציעה, לראשונה בישראל, את כל היתרונות של קרן כספית סולידית במיוחד, בשילוב עם תשלום חודשי.

"פיא (00) כספית מחלקת" הינה קרן כספית שקלית, המוגבלת בהשקעות סולידיות ביותר במח"מ קצר מאוד (עד 90 יום). הקרן תשקיע בעיקר באיגרות חוב שיקליות קצרות ובפיקדונות בבנקים.

"פיא (00) כספית מחלקת" תחלק לבעלי יחידותיה ביום העסקים האחרון של כל חודש כ-0.3% ממחיר היחידה וזאת ללא צורך במתן פקודת מכירה או בתשלום עמלות מכירה לבנק, הנהוגות לעיתים במקרים של מכירת ניירות ערך. בנוסף, מבטיחה הקרן נזילות מלאה בכל יום מסחר, וזאת בשונה מהפיקדון הבנקאי הסגור שעל שבירתו מוטל על בעל החשבון קנס.

דמי ניהול

הקרן לא תגבה דמי ניהול או שכר נאמן עד סוף שנת 2008. בנוסף, תשלום המס יבוצע על ידי הקרן (קרן חייבת), כך שהלקוח לא יידרש לעסוק בסוגיית המס.

אורי רבינוביץ, משנה למנכ"ל הראל פיא, מסר, כי "העובדה כי ריבית בנק ישראל יחסית גבוהה ולהערכתנו אף תעלה, מאפשרת לנו להציע את הקרן  בה קיים שילוב אופטימאלי בין יתרונות ההשקעה הסולידית של הקרנות הכספיות, שמסייעת ללקוחות לשפר בחלק מהמקרים את התשואה בהשוואה לפיקדון בנקאי עם הבטחה להכנסה חודשית. הפתרון שמציעה הקרן ממחיש את אסטרטגיית החברה לבחינה מתמדת של השוק, זיהוי צרכים לא ממומשים בקרב ציבור המשקיעים ויועצי ההשקעות ותפירת פתרונות יצירתיים וחדשנים במענה לצרכים אלו."
 

קרנות כספיות נוספות

להראל פיא שתי קרנות כספיות נוספות: פיא כספית שקלית ו פיא כספית פק"מ שבהן גייסה כבר 1.6 מיליארד ש"ח.

דבר הדובר...

"פיא (00) כספית מחלקת" (לשעבר פיא (D4) יפן) שתוצג בתאריך 31.08.08 , ממשיכה את מגמת החדשנות של הראל פיא, שהנפיקה באחרונה את הקרן "פיא (0A) תל בונד 30- נבחרות" המשלבת את היתרונות של קרן נאמנות ותעודת סל במוצר אחד.

הראל פיא קרנות נאמנות, היא מהחברות המובילות בענף קרנות הנאמנות בישראל.  הראל פיא כיום היא אחת הזרועות המרכזיות של הראל פיננסים, בית ההשקעות מקבוצת הראל ביטוח ופיננסים. החברה מנהלת נכסים בשווי של כ-12מיליארד שקל ב-70 קרנות נאמנות במגוון אפיקי השקעה.


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או  או שיווק השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש בראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

x