הנהלת חברת רני צים מרכזי קניות, פתחה אמש את המסחר לרגל הנפקת מניות החברה בבורסה

החברה עוסקת בייזום, פיתוח, הקמה וניהול של פרויקטים מסחריים בישראל, בעיקר מרכזי מסחר פתוחים הנמצאים בפריפריה - בית שאן, ערד, מעלות ונתיבות לחברה נכסי נדל"ן להשקעה ונדל"ן בהקמה

 

 
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
12/04/2018

החברה עוסקת בייזום, פיתוח, הקמה וניהול של פרויקטים מסחריים בישראל, בעיקר מרכזי מסחר פתוחים הנמצאים בפריפריה - בית שאן, ערד, מעלות ונתיבות  לחברה נכסי נדל"ן להשקעה ונדל"ן בהקמה. שווי שוק החברה עומד על 246 מיליון שקל והיא מצטרפת לענף הנדל"ן המונה כיום 97  מניות של חברות בענף בשווי כולל של כ-114 מיליארד שקל, שהם כ-17% מסך שווי שוק המניות הכולל בבורסה.
 
רני צים, בעל השליטה בקבוצת צים סנטרס: "אני נרגש מאד מהמעמד החגיגי, למרות שלמעשה את הבורסה אני מכיר עוד מ"הגלגול" הקודם שלי עם חברת "כמעט חינם", שלשמחתי נמכרה ברווח משמעותי והניבה תשואה יפה למשקיעים שהאמינו בה. אני משוכנע, שהבורסה תהווה נדבך משמעותי גם בצמיחתה ובהשבחת ערכה של חברת צים מרכזי קניות, ואנו נציף ערך רב למשקיעינו בשנים הקרובות. הפעם אני מגיע אל הבורסה כמי שמייצג את העסקים בפריפריה, בהם אני מאמין כי קיים פוטנציאל רב מאד לעסקים, ואנו רואים זאת היטב במקומות בהם אנו פועלים כיום, ובכוונתנו להמשיך לפתח אזורים אלה, ולספק לתושבים בהם מרכזים שישדרגו את חוויית הקניה. בנוסף, אנו רואים בפיתוח מרכזי קניות במגזר הערבי פוטנציאל עסקי רב וגאים לשאת את הדגל של פיתוח ושדרוג עולם הקמעונאות עבור מגזר זה. בשבוע הבא נציין את יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל - זו הזדמנות לומר שגם אצלנו, בצים סנטרס, אנו רואים בעשיה שלנו סוג של הגשמת חזון, מסייעים למדינת ישראל להתפתח באזורי הפריפריה, וכמובן פיתוח הפעילות במגזר הערבי לצד המגזר היהודי, עשייה שמסמלת את השאיפה לקיבוץ גלויות ואחדות בעם".
 
דרורית וילנאי, מנהלת יחידת ההנפקות בבורסה, אמרה: "רני צים היא חברת הנדל"ן הראשונה שנרשמה מתחילת 2018 למסחר בבורסה. מתחילת השנה הצטרפו לבורסה 4 חברות נוספות, כך שברבעון הראשון אנחנו עומדים על 5 חברות חדשות ועוד היד נטויה. המניות צפויות להיכנס למדדי ת"א צמיחה, ת"א All Share ות"א נדל"ן החל מה-10/6. לרני צים זו אינה ההתנסות הראשונה כבעלים של חברה בורסאית ואני מאחלת לחברה לצמוח ולגדול ושהחברה תישאר בבורסה עוד שנים רבות, כך שהציבור הישראלי יוכל להינות מפירות ההצלחה של החברה לטווח הארוך ".
 
בתמונה: הנהלת חברת רני צים- רני צים, מנכ"ל ויו"ר דירקטוריון ורעייתו לילך צים: יואב קפלן, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל פיתוח עסקי: עודד דולינסקי, סמנכ"ל כספים; שי טל, מנהל הרשת; רעות פורמן, חשבת; רועי כלב; אמנון נויבך, יו"ר דירקטוריון הבורסה לניירות ערך; דרורית וילנאי, מנהלת יחידת ההנפקות בבורסה לני"ע ואיתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה לניירות ערך  
 
הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המופיעות במייל זה מועברים במסגרת תכתובת כללית, ואין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של נמען במייל זה, אין לראות בהם הצעה כלשהי, שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל נמען למייל זה – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע המופיע במייל זה, עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות במייל זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי בדברים נשוא מייל זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניניים. משה מימון לא יהא אחראי בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש באמור במייל זה, אם יגרמו.
 
 
 

 

x