קרן הנאמנות: איילון מדינה פרימיום כשרה (0A) 

מספר הקרן:

 

מנהל הקרן: איילון
מנהל ההשקעות: איילון
מעמד מס:
מדיניות הקרן:
שיעור החשיפה בקרן לאג"ח שהונפקו על ידי המדינה ו/או בערבותה לרבות מק"מ ו/או קרנות סל שנכס הבסיס שלהן הינו אגרות חוב או מדד אגרות חוב כאמור (להלן: "אג"ח מדינה"), לא יפחת מ- 75% ושיעור החשיפה לאג"ח קונצרניות המדורגות בדירוג (BBB) ומעלה (או דירוג מקביל לו) לא יעלה על 25%. הקרן לא תהיה חשופה לאג"ח קונצרניות שדירוגן נמוך מדירוג (BBB). מקום בו חל שינוי בדירוג האג"ח הקונצרניות המוחזקות בקרן כך שהביא לחריגה ממדיניות ההשקעות שלעיל, יתאים מנהל הקרן את השקעות הקרן למדיניות ההשקעות עד תום יום חישוב המחירים העשירי לאחר היום שבו החלה החריגה. הקרן לא תיצור חשיפה למניות, שיעור החשיפה בקרן למטבע חוץ לא יעלה, בערכו המוחלט, על 10% והקרן לא תיצור חשיפה לאג"ח שאינן מדורגות בדירוג השקעה(*). שיעור החשיפה הכולל בקרן לנכסים שאינם אג"ח מדינה(@), לא יעלה על 25%. שיעור החשיפה לסיכון אשראי של כלל התאגידים הבנקאיים והברוקרים שאינם נמנים עם קבוצת סיכון האשראי הראשונה, לא יעלה על 20% (^) שיעור החשיפה לסיכון אשראי של תאגיד בנקאי או ברוקר מסוים שאינו נמנה עם קבוצת סיכון האשראי הראשונה, לא יעלה על 10% (^). יתרת החשיפה של נכסי הקרן תיקבע לפי שיקול דעתו הבלעדי של מנהל הקרן. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, מתחייב מנהל הקרן כי נכסי הקרן יהיו חשופים אך ורק לני"ע אשר ימצאו מתאימים להשקעה מבחינה הלכתית (כגון איסור שבת, ריבית, ולאווין) בהתאם להערכת הרב אריה דביר. הרב דביר הינו ראש מכון כלכלה על פי ההלכה, בעל ניסיון וידע בתחומי ההלכה. מנהל הקרן יעביר מעת לעת לרב דביר רשימת תאגידים שני"ע שלהם נסחרים בבורסות או בשוק מוסדר ואשר מנהל הקרן שוקל להשקיע בהם עבור הקרן לשם קביעת אלו תאגידים עומדים בדרישות ההלכתיות. השווי הכולל של ניירות ערך חוץ, יחידות של קרנות חוץ, קרנות מחקות פתוחות, שנכס המעקב שלהן הוא מדד זר או סחורה, ומטבע חוץ, שיוחזקו בה, בתוספת החשיפה לנכס בסיס הנסחר בחו"ל באמצעות פעילות בנגזרים בבורסות בחו"ל לא יעלה על עשרה אחוזים מהשווי הנקי של נכסי הקרן.
מאפיינים
- פטורה חייבת חייבת לתושבי חוץ בלתי מוגבלת בני"ע חוץ ממונפת מחקה חשיפה הפוכה עוקבת מועדים קבועים נקובה בדולר פטור ממס לתושבי חוץ להשקעות חוץ
תאריך הקמת הקרן
תאריך שינוי מדיניות מהותי

 

דרוג משקיעים של הקרן

דרוג ממוצע
דרוגים
היה הראשון לדרג
הוספת דרוג אישי
תודה שדרגת את הקרן

 

הקרן הוזכרה בכתבות הבאות

 

 

השוואה מול קרנות אחרות בענף

  מיקום  
תשואה יומית
תשואה חודשית
תשואה שנתית
דמי ניהול
גודל קרן
נכון ל:

מחיר

מחיר קניה
מחיר פדיון

תשואות

יומית
מתחילת החודש
מתחילת השנה
 
שנתית 2023
שנתית 2022
#
#
שנתית 2021
שנתית 2020
#
#
שנתית 2019
שנתית 2018
#
#
שנתית 2017
שנתית 2016
#
#
שנתית ב 2015
שנתית ב 2014
#
#
שנתית ב 2013
שנתית ב 2012
#
#
שנתית ב 2011
שנתית ב 2010
#
#
שנתית ב 2009
שנתית ב 2008
#
#
 
7 ימים
14 ימים
30 ימים
90 ימים
180 ימים
שנה
שנתים
3 שנים

עלויות

דמי ניהול
שעור הוספה
דמי נאמנות

פרופיל חשיפה

מניות
מטח
קוד החשיפה

גודל קרן

גודל קרן
מעודכן לתאריך

*ניתוח טכני אוטומטי לקרן הנאמנות

מגמה נוכחית אסטרטגיה תשואה בעסקה אחרונה התאמת אלגוריתם לקרן תאריך תחילת מגמה

אין תוצאות ניתוח טכני אוטומטי


היקף נכסי הקרן

 

היקף נכסי הקרן
היקף גיוסי הקרן

 

היקף גיוסי הקרן

חשיפה בפועל
 
מניות
מטח
 
 
 
ממוצע משוקלל האג"ח בקרן:
 
אחוז האג"ח המשוקלל מהקרן
ממוצע משוקלל האג"ח המדורג
 
 
 

משך חיים ממוצע של איגרות החוב בקרן : שנים


הרכב ניירות הערך של הקרן

הרכב הקרן והנתונים נכון ל -

 

שווי הקרן לפי ההרכב : 0 אלף שחמיליון

שווי היחידות שהונפקו : 0 אלף שחמיליון

שווי היחידות שנפדו : 0 אלף שחמיליון

 

הקלק על הנכס לפרוט קרנות הנאמנות שמחזיקות אותו

Funder

הרכב הקרן והנתונים נכון ל -

הסבר

אחוז מהקרן:החלק היחסי של נייר הערך בקרן הנאמנות.

הערה

הגרף והתשואות שאין קלנדריות אינם מתואמים לדיבידנדים ולהטבות.

חישוב התשואה הוא נומנלי ולפי תאריך קלנדרי.

(התשואות הקלנדריות (יומית, מתחילת החודש, מתחילת השנה) מסופקות על ידי הבורסה לניירות ערך והן תשואות שיקליות (גם בקרנות נקובות דולר
התשואות עבור 7 יום, 14 יום, 30 יום, 90 יום, 180 יום, שנה ושנתיים הן תשואות מחושבות. כלומר שיקליות בקרנות שיקליות ודולריות בקרנות נקובות דולר.

מדדי הסיכון הם בחישוב חודשי למשך שנה , לא נכללות קרנות מתחת לותק של שנה ומתחת להיקף נכסים של מליון ש'ח.

מדד שארפ מחושב עבור 12 חודשים קלנדרים אחרונים ולוקח בחשבון תשואות חודשיות ממוצעות אל מול ריבית בנק ישראל.

מדד השארפ מוכפל פי 100 לצורך דיוק.

נתוני הגיוסים/פדיונות מחושבים על פי היקף נכסי הקרנות בניכוי השינוי בשווי נכסי הקרנות. בין הנתונים המחושבים לנתונים בפועל יתכנו סטיות כלשהם. באחריות המשתמש לוודא את נכונות הנתונים בפועל.

ניתוח טכני הינה שיטה לניתוח זמני קניה ומכירה של ניירות ערך ומטבעות. לשיטה זו מאמינים רבים אולם לעיתים היא שנויה במחלוקת וכלכלנים רואים בה שיטה שאיננה אמינה. מערכת פאנדר אינה מתחייבת כי המגמות יניבו תוצאה חיובית עבור המשקיע והשימוש בהמלצות התוכנה זו הן על המשתמש בלבד. החברה האחראית, המתפעלת ומנהלת את המגמות הינה FXG.

תשואה בעסקה אחרונה - אם ההמלצה היא קניה אזיי הנתון מייצג את התשואה מיום תאריך ההמלצה. במידה והממלצה היא מכירה אזי הנתון מייצג את התשואה בעסקה שנסגרה בתאריך ההמלצה.

התאמת האלגוריתם לקרן - אחוזי ההצלחה של המגמות בעסקאות היסטוריות.

חישוב דרוג האג"ח המשוקלל בקרן לוקח בחשבון את הדירוגים של האג"ח כפי שנשלחו על ידי מנהל הקרן. בנוסף אג"ח מדינה משוקלל בציון 100 ואג"ח לא מדורג בציון 0.
מערכת פאנדר עושה מאמצים גדולים מאוד על מנת להציג את נתוני ההרכבים ושיקלול ממוצע הדירוגים ללא טעויות. אולם יש לציין כי במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. יתכנו סטיות עכב נתונים חסרים או קבצים לא תקינים. מו כן עלולות להתגלות סטיות בין הנתונים המוצגים כאן בעיקוב לבין הנתונים בפועל.
פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש בנתונים אלו, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

שיטת הכוכבים של פאנדר: בכל יום בודקים כמה תשואות שונות יש ב״תשואה יומית״ ״תשואה חודשית״ וב"תשואה השנתית״ במידה ויש תשואה זהה למספר קרנות, מספר התשואות השונות ירד לעומת מספר הקרנות בקטגוריה. למשל: בקטגוריה בעלת 60 קרנות יכולות להיות ב״תשואה יומית״ רק 20 תשואות שונות ולכן מספר הכוכבים שיקבע לקרן יהיה בהתאם למיקומה בדרוג מבין 20 תשואות שונות בלבד ולא מבין 60. וכך לגבי התשואה החודשית והשנתית. ברוב הזמן לא יהיו מספר תשואות שונות זהה ביומי, חודשי ושנתי.

הגרף בקרן נקובת דולר מבוסס על התשואה הדולרית של הקרן ולא התשואה השקלית שמתפרסמת בדף הנתונים הרגיל