מניית קסטרו >> רון רוטר, משנה למנכ"ל קבוצת הודיס-קסטרו >> בשנת 2020 קבוצת הודיס-קסטרו תתמקד במותגי הליבה של הקבוצה: קסטרו, הודיס, קרולינה למקה, קיקו מילנו, איב רושה, אורבניקה וטופטן

לקרנות המשקיעות בקסטרו לחץ כאן 

 

 

 
גבריאל רוטרגבריאל רוטר
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
31/12/2019

רון רוטר, משנה למנכ"ל קבוצת הודיס-קסטרו, אמר היום:
 
"לקראת סוף שנת 2019 ועם פנינו לשנת 2020 אנו מודיעים היום כי, בשנת 2020 קבוצת הודיס-קסטרו תמקד את פעילותה במותגי הליבה המצליחים של הקבוצה (קסטרו, קיקו מילנו, קרולינה למקה, הודיס, אורבניקה, איב רושה וטופטן). בימים אלה סגרה הקבוצה את פעילות המותג לאדילה ladila ומודיעה על פירוק מרצון של המותג אקססורייז (איי.סי.סי אופנה בע"מ). זאת, במטרה להתמקד בפעילויות הליבה של הקבוצה, ולהתנתק מפעילויות שאינן מספיק רווחיות לקבוצה. חלק מחנויות רשת אקססורייז יומרו לטובת המשך התרחבותה של רשת קיקו מילנו המצליחה ".
 
עוד הוסיף רוטר כי, "מותג האיפור האיטלקי קיקו מילנו, מהווה היום את אחד ממנועי הצמיחה המצליחים של קבוצת הודיס-קסטרו. למותג, אשר הושק ב 2018, 7 חנויות ברחבי הארץ, ובמהלך שנת 2020 אנו מתכוונים להמשיך ולהרחיב את פריסת החנויות שלו."
 
רשת אביזרי האופנה אקססורייז נרכשה על ידי קבוצת הודיס-קסטרו בשנת 2015. לרשת 11 סניפים ברחבי הארץ, אשר עברו ועוברים בימים אלה לטובת התרחבותה של  קיקו מילנו המצליחה.
 
מותג האופנהLADILA  נרכש על ידי קבוצת הודיס-קסטרו בשנת 2018.
 
החברה אינה צופה כי לכל אחד מבין מהאירועים כאמור תהיה השפעה מהותית על פעילותה ו/או תוצאותיה. האמור לעיל כולל אומדנים והערכות למיטב הערכת הנהלת החברה נכון למועד זה, על בסיס בין היתר היכרותם והערכתם את שוק הפעילות בו פועלת הקבוצה. אומדנים והערכות כאמור מהווים מידע צופה פני עתיד, כהגדרתו בחוק ניירות ערך, התשכ"ח-1968, וככזה התממשותו אינה וודאית והוא עשוי להתממש בצורה שונה מכפי שהוערך.
 
x