מנייית כיל >> החברההשלימה הנפקת אגרות חוב ל-15 שנה בריבית של 2.4%

לקרנות המשקיעות בכיל לחץ כאן 
 
 
 

 

 

 
 

עידו גבע
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
01/01/2020

לקרנות המשקיעות בכיל לחץ כאן 
 
 
כיל (NYSE ו-TASE: ICL), יצרנית גלובלית מובילה של מינרלים וכימיקלים מיוחדים, הודיעה היום כי השלימה הנפקת אגרות חוב מסדרה ז' בהיקף של 380 מיליון שקלים. אגרות החוב דורגו ilAA ע"י S&P מעלות והן הוצעו למשקיעים ישראלים בלבד. היקף ההצעות שהתקבלו עמד על יותר מ 1.3 מיליארד שקלים, רישום יתר של יותר מפי 3 מהכמות שהונפקה בפועל ע"י החברה. אגרות החוב יירשמו למסחר בבורסה בתל אביב.
 
אגרות החוב ייפרעו בשלושה עשר תשלומים שנתיים רצופים אך לא שווים, כאשר התשלום האחרון, ב 30 בדצמבר 2034, יעמוד על 64% מהקרן. אגרות החוב נושאות ריבית של 2.4% לשנה שתשולם פעמיים בשנה. אגרות החוב אינן מובטחות וכוללות תנאים והתניות סטנדרטיים כמו גם התחייבויות מסוימות נוספות של החברה. תמורת ההנפקה תשמש בעיקר למיחזור חוב פיננסי קיים ולפעילותה השוטפת של החברה.
 
סמנכ"ל הכספים של כיל, קובי אלטמן, מסר: "ההנפקה המוצלחת ורישום היתר המשמעותי מהווים הצבעת אמון של משקיעים מוסדיים בישראל בעתידה של כיל, באסטרטגיה של החברה ובאיתנותה הפיננסית. תמורת ההנפקה, יחד עם אמצעים חשובים אחרים שנקטנו במהלך השנה, כגון אופטימיזציה של ההון החוזר ובקרה על העלויות, יספקו לכיל את הגמישות הפיננסית למימוש האסטרטגיה של החברה."

 

 

x