בנק הפעולים >> הבנק וחברת סייברג`ים הודיעו על שיתוף פעולה אסטרטגי

תוקם רשת עולמית למרכזי מצוינות ואימוני סייבר לתשתית התעשייה הפיננסית והבנקאית.
לקרנות המשקיעות בבנק הפועלים לחץ כאן 

 

 

 
הנהלת בנק הפועלים וחברת סייברגים הנהלת בנק הפועלים וחברת סייברגים
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
30/01/2020

לקרנות המשקיעות בבנק הפועלים לחץ כאן 
 
בנק הפועלים וחברת סייברג׳ים, השותפה העסקית של חברת החשמל בהגנת סייבר, הודיעו הבוקר (רביעי, 29 ינואר) במסגרת כנס סייברטק ת"א, על חתימת מזכר הבנות (MOU) לשיתוף פעולה והשקעה.
סייברג'ים הינה מובילה עולמית בפתרונות אימון והכשרת סייבר, המנוהלת מישראל. שיתוף הפעולה נועד לפתח מרכז מצוינות, ידע וטכנולוגיה בתחום אימוני הסייבר לגופים בנקאיים ופיננסיים בישראל ובעולם.
 
בזכות שיתוף הפעולה העסקי המוצלח בן שבע השנים בין חברת סייברג׳ים וחברת החשמל הישראלית, מן הארגונים המאוימים והמותקפים ביותר בעולם, נבנתה רשת הזירות של החברה בעולם. השותפות החדשה עם בנק הפועלים תתמקד בבניית מצוינות דומה לתשתיות השוק הפיננסי. שיתוף הפעולה יאפשר הקמת זירה פיננסית ראשונה בישראל עם תכנית התרחבות לזירות נוספות בבירות פיננסיות בעולם.
 
הרשת החדשה תעשה שימוש ותרחיב את הפריסה העולמית הנוכחית של חברת סייברג׳ים, הכוללת 10 מתקני אימון בערים שונות ברחבי העולם כמו ניו-יורק, מלבורן, אמסטרדם וטוקיו. הזירות של סייברג׳ים עושות שימוש בטכנולוגיות ממוקדות לאימון יכולות וידע של בעלי תפקידים שונים בחברה ומאפשרות אימון-חי ייחודי, בו האקרים מריצים התקפות סייבר מורכבות על מערכות-תשתית המדמות את הסביבה המבצעית של הלקוח. האימונים החיים הוכרו כאמצעי היעיל והארוך הטווח ביותר להקניית מיומנות ומודעות לעובדים וצוותים מקצועיים בארגונים בתעשיות בסיכון סייבר גבוה.
 
 
אלוף במיל. יפתח רון-טל, יו"ר חברת החשמל: "אני מברך על שתוף הפעולה האסטרטגי בין בנק הפועלים, הבנק הגדול במדינה לבין חברת סייברג'ים, המובילה בעולם בזירות אימונים להגנת סייבר. הניסיון המצטבר בחברת החשמל במגוון רחב של תחומים, וביניהם תחום ההגנה על תשתיות קריטיות, מהווה תפיסה חדשנית של ניהול, פוטנציאל לשיתוף ולימוד, לחברות תשתית רבות, לממשלות, לארגונים, ובד בבד למערכות פיננסיות בארץ ובעולם. הידע שהצטבר בחברה הינו נכס אשר יכול למנף פעילות עסקית בעולם בהיקפים גדולים. מדובר במרחב הלחימה העכשווי והעתידי המשמעותי ביותר, ולסייברג'ים יש יכולות טכנולוגיות מתקדמות ומהמובילות שיש כדי לתת מענה ולהגן מפני מתקפות סייבר המהוות סיכון גם למערכות פיננסיות".
 
מנכ״ל סייברג׳ים, אופיר חסון: ״שיתוף הפעולה בין החברות מעצים את הידע והמצוינות של בנק הפועלים וסייברג׳ים, ויאפשר להציע בפעם הראשונה פלטפורמת אימון וידע סייבר שנתפרה במיוחד לצרכים של המגזר הפיננסי, שיתוף הפעולה ירחיב את היכולות המוכחות הקיימות שלנו להציע פתרונות רלוונטיים לארגונים פיננסיים בעולם״.
 
CISO בנק הפועלים, אליק עציון: "ארגונים פיננסיים בכל העולם נדרשים להתמודד עם העוצמה והתחכום הגובר של איומי סייבר מצד גורמי פשיעה, האקטיביסטים ואף תקיפות מדינתיות. רמת איום זו מחייבת שילוב של טכנולוגיות הגנת סייבר מתקדמות לצד חיזוק היכולות האופרטיביות של אנשי הסייבר וה-IT  בארגון. בדומה לעולם הלחימה הביטחונית, אימון מבצעי של מגני הסייבר הינו נדבך הכרחי לבניית היכולת שלהם להתמודדות עם מתקפות מגוונות בזמן אמת. שיתוף הפעולה עם חברת סייברג'ים יאפשר לבצע קפיצת מדרגה ברמת אימוני הסייבר בארץ ובעולם, על ידי תרחישי תקיפה רלוונטיים, זירות אימון מתפתחות המדמות סביבה עסקית וטכנולוגית פיננסית ושיתוף ידע אופרטיבי בתחום ההגנה".

 

 

x