מפגן עוצמה >> מעל 200 סוכנים בכנס "ממריאים ביחד" של הפניקס אשכול צפון

לקרנות המשקיעות בהפניקס לחץ כאן 

 

 

 
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
02/02/2020

לקרנות המשקיעות בהפניקס לחץ כאן 

על אף מזג האוויר הסוער, נרשמה נוכחות מרשימה בכנס פתיחת השנה של הפניקס באשכול צפון, כאשר למעלה מ-200 סוכנים הגיעו אל מלון דן כרמל, חיפה. הכנס מותג כולו בסלוגן של ממריאים יחד עם אשכול צפון ב2020. בכנס גם הוצג בפני הסוכנים סרטון תדמית של האשכול לשנת 2020.

מנכ"ל הפניקס אייל בן סימון שיבח את פעילות האשכול – שהוכתר כאשכול המצטיין של הפניקס, והודה לסוכנים על שיתוף הפעולה המצוין והאמון הרב בחברה. בן סימון הדגיש בפני הנוכחים כי סוכני הביטוח הם השותפים העסקיים של החברה, וכי החברה ממשיכה לפעול על מנת לחזק את הפעילות המשותפת הטובה.

אייל אוחיון, המשנה למנכ"ל ומנהל חטיבת המכירות, הציג את הכלים הייחודיים והמתקדמים שהפניקס מעמידה לרשותם, לרבות המהפכה הדיגיטלית שמובילה החברה בענף, וכן שרותים כמו 'החזר בקליק' המאפשר החזר מהיר בתביעות ביטוח בריאות, באמצעות הטלפון הנייד או המחשב.

סמנכ"ל ומנהל אשכול צפון נאור צמח הודה לסוכנים על תרומתם לתוצאות המרשימות של אשכול צפון בשנת 2019, בתחומי ביטוח כללי וביטוח חיים.  נאור שיתף את קהל הסוכנים על הערך המוסף של אשכול צפון לסוכניו ב2020, הכולל: חיזוק הקשר, העמקת הידע המקצועי  והפיתוח האישי ועסקי של הסוכנים. נאור, הציג בפני המשתתפים את התכניות להמשך שיתוף הפעולה במהלך 2020, לרבות תכניות הלימוד באקדמיה שתיפתח לסוכנים באשכול צפון, לטובת מיתוגם וקידום העסק שלהם בסביבה המשתנה.

נאור הדגיש בפני באי הכנס, כי סוכני הביטוח הנם השותפים העסקיים שלהם וכי  יפעל לחיזוק הקשר ביניהם.

ערן סלע, מנהל המטה העסקי, תחום חיסכון ארוך טווח וסיכוני חיים,  הציג בפני המשתתפים את "המטריה הביטוחית" שמציעה החברה בעולם הפנסיה, תוך סקירה של התפתחות הענף הפנסיוני וההצלחה המרשימה של הפעילות בחברה לאורך השנים.

דפנה שפירא, משנה למנכ"ל ומנהלת תחום ביטוח הבריאות, הסבירה על החידושים ועל התפתחויות עתידיות בתחום הבריאות, עם פתיחת העשור. 

שלמה מילר, סמנכ"ל בכיר ומשנה למנהל תחום ביטוח כללי, הרחיב את ידיעותיהם של הנוכחים בתחום ביטוח הרכב ומסלול "נהג זהיר", וכן פירט על תכנית "HOME פלוס" לביטוח דירה ותכולתה.

את הכנס נעלה הרצאה של פרופסור יוסי יסעור בנושא הגיון ורגש בקבלת החלטות, ולאחריו העניק מנהל האשכול נאור צמח אותות הוקרה לסוכנים המצטיינים באשכול לשנת 2019

x