פריגו >> השקל לקראת פיחות מהיר לעבר 3.6250

הירידות החדות בשוקי המניות גררו סוחרים מוסדיים לבצע התאמות במבנה האחזקות לצד הצורך בצמצום בעסקאות גידור מהלך אשר הזרים ביקושים גדולים לשוק המטבע.

 

 
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
15/03/2020

עודפי ביקוש ומימוש הוראות סטופ לוס בקרב משקיעים וסוחרי אלגו גרר לתנועה מהירה של הדולר אל עבר רמות הקיצון של הרבעון השני בשנת 2018.
 
הירידות החדות בשוקי המניות גררו סוחרים מוסדיים לבצע התאמות במבנה האחזקות לצד הצורך בצמצום בעסקאות גידור מהלך אשר הזרים ביקושים גדולים לשוק המטבע. פעילות בהיקף משמעותי.
 
היצואנים ובראשם חברות הייטק מנצלים את עליות השערים ופועלים לגידור עסקאות מטבע לאחר הפיחות החד באירו ובדולר. לאור העובדה כי המשבר הנוכחי שונה בתכלית ממשבר 2008, 2001 או 1987 שכן אין זה משבר פיננסי של המערכת הפיננסית או משבר בתחום ההיצע והערכה כי הפעולות המרחיבות בזירה המוניטרית עם הורדת הריבית ורכש האג"ח והן בזירה הפיסקלית עם דחיה במועדי תשלומי מס, הקלות במיסים  יפעלו ויסייעו לגשר על תקופת המשבר.
 
.
להערכתנו היצע משמעותי צפוי בתחום 3.6260 – 3.66 ₪ לדולר. במבט לטווח ארוך בהנחה כי מדובר באירוע בר חלוף הרי שעודפי ההיצע צפויים לתמוך בייסוף מחודש אל מתחת לרמת ה 3.50 ₪ לדולר
x