איילון >> מציגה שירותי רפואה אונליין עם רופאים מומחים

לקרנות המשקיעות באיילון לחץ כאן 

על פי בדיקת MFV ניכר כי בשנים האחרונות מנהלי ההשקעות הגדילו את אחזקתם במניה 

 

 
אריק יוגב צילום אייל גזיאלאריק יוגב צילום אייל גזיאל
 

עידו גבע
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
18/06/2020

לקרנות המשקיעות באיילון לחץ כאן 

על פי בדיקת MFV ניכר כי בשנים האחרונות מנהלי ההשקעות הגדילו את אחזקתם במניה 

כתב השירות מצטרף לסל היתרונות הייחודיים בפוליסות הבריאות של איילון הכוללים בין היתר גם בחירה חופשית של מנתח שלא מתוך רשימת רופאים שבהסדר,
 
סל תרופות המותאם לעלויות טיפולים ריאליות, כיסוי רחב של תרופות בהתאמה אישית, כיסוי אמבולטורי ללא צורך בהצהרת בריאות ועוד
 
איילון ממשיכה בתנופת החדשנות והגדלת הערך ללקוחותיה וסוכניה. החברה משדרגת ומרחיבה את סל השירותים בביטוחי הבריאות שהיא מציעה ומציגה כתב שירות לקבלת ייעוץ רפואי אונליין מבלי לצאת מהבית באמצעות שיחת וידאו ו/או שיחה טלפונית עם רופאים מומחים במגוון תחומים לרבות רפואת משפחה וילדים.
 
במסגרת כתב השירות שמציעה איילון ויינתן ע"י ספק השירותים פמי פרימיום,–השירות הדיגיטלי ניתן 24 שעות ביממה. ויינתן ללקוח דרך מחשב עם מצלמת רשת או טלפון חכם, בקלות, מכל מקום.
 
עלות כתב השירות למנוי יעמוד בתקופה הקרובה על 16.90 ₪ לחודש. יש להדגיש כי סוכני איילון יוכלו לשווק את כתב השירות גם ולא כחלק מפוליסות בריאות, כ – Stand Alone. 
 
מנהלת אגף הבריאות באיילון, ד"ר נאוה ניב –סרודיו, מציינת: "איילון ממשיכה בתנופת הצמיחה בתחום ביטוחי הבריאות. אנו עוסקים כל העת בפיתוח ושדרוג המוצרים שלנו בכדי להבטיח למבוטחינו את המענה המקצועי הטוב והגמיש ביותר ברגע האמת. משבר הקורונה הדגיש את היתרונות של שירותי רפואת האונליין ואנו שמחים להציע זאת למבוטחינו לצד סל הכיסויים הייחודיים שלנו, כמו הכיסוי האמבולטורי המשודרג והבלעדי, בדיקת Colonflag  הייחודית החוזה את הסיכון לסרטן המעי הגס ללא צורך בבדיקה פולשנית,  יתרון הבחירה החופשית של רופא מנתח, כיסוי למחלות קשות כולל כיסוי לאירוע רפואי שכיח כמו צנתור כלילי טיפולי ועוד."
 

 

x