מניית איילון >> סוכנות הביטוח איילון נאמנים רוכשת 40% מהייטק סוכנות לביטוח

העסקה קיבלה את אישור הפיקוח על הביטוח

 

 
אסף אלמקיס צילום איל גזיאלאסף אלמקיס צילום איל גזיאל
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
24/06/2020

איילון נאמנים, חברת הבת של איילון חברה לביטוח ממשיכה להרחיב את פעילותה במגזר ההיי-טק ובפתרונות ביטוח דיגיטליים ורוכשת 40% ממניות הייטק סוכנות לביטוח. סוכנות הייטק  מנוהלת ע"י ירון בר-און ודני אברהם שהיו בעבר סמנכ"לים במבטח סימון והסוכנות נבחרה  ע"י מועדון הצרכנות הגדול הייטק זון כספק  מוצרי ביטוח מועדף ומוביל.
 
איילון נאמנים, חברת הבת של איילון חברה לביטוח מנוהלת ע"י אסף אלמקיאס והנה אחת מסוכנויות הביטוח הגדולות בישראל עם כ – 160 אלף לקוחות. הייטק סוכנות לביטוח פועלת מאז 2015 מתמחה בפיתוח ושווק  פתרונות ביטוח דיגיטליים ייחודיים ומשרתת למעלה מ – 20 אלף לקוחות ומאות מעסיקים. הסוכנות מקיימת שיתוף פעולה שיווקי אסטרטגי עם מועדון הלקוחות הייטק זון המונה כיום למעלה מ – 250 אלף חברים.
 
מנכ"ל איילון נאמנים, אסף אלמקיאס ברך על השלמת העסקה וציין כי: " האסטרטגיה של איילון נאמנים לשנים הקרובות קובעת שילוב של צמיחה אורגנית לצד רכישות ושיתופי פעולה עם סוכנויות ומיזמים. המנהלים המצויינים והמנוסים של הסוכנות  יחד עם קהל הלקוחות הייחודי של הייטק זון , מהווים עבורנו פלטפורמה דיגיטלית עם פוטנציאל צמיחה משמעותי. נאמנים תעמיד את המעטפת התפעולית והטכנולוגית וכן את הכלים המתקדמים של החברה כתשתית להמשך הפיתוח והרחבת הפעילות בסוכנות הייטק."
 
עוד ציין אלמקיאס ש "איילון נאמנים בוחנת בימים אלה השקעה בסוכנויות ביטוח נוספות וזאת כחלק מאסטרטגית קבוצת איילון ובמסגרת הרחבת פעילותנו בתחומי הביטוח הכללי" 
 
ירון בר-און, מנכ"ל משותף ומנהל העסקים של הייטק סוכנות לביטוח מציין כי: "צירוף קבוצת איילון כשותפה  אסטרטגית  מסייע בהגשמת החזון העסקי והטכנולוגי של החברה .
 
הייטק ביטוח אשר מתמחה במתן שירותים להיטקיסטים פועלת עם אוכלוסיית ייעד אינטליגנטית, מתוחכמת, שפתוחה לחדשנות ויודעת לבצע את הבחירות הנכונות בעצמה. אנו בהייטק ביטוח הצלחנו לגייס בזמן קצר למעלה מ 20,000 לקוחות ונמשיך לשאוף להיות הבחירה המועדפת ע"י כל פרט תוך מתן מעטפת שירותים,  פתרונות תחרותיים ומוצרים מתקדמים בכל תחומי ביטוח: חיים, בריאות, כללי וכמובן החיסכון הפנסיוני והפיננסי אותם צורך ההיטקיסט.  
 
מהייטקזון נמסר - תחום הצרכנות הפיננסית הוא אחד החשובים בפעילותה של הייטקזון, שכן פוטנציאל החיסכון לחברי המועדון מגיע לאלפי שקלים רבים מדי שנה. הודות לשיתוף הפעולה האסטרטגי של המועדון עם הייטק סוכנות לביטוח, אנו מביאים לידי ביטוי את כוח הקנייה העצום של חברי המועדון ומספקים להם הצעות ערך אטרקטיביות במיוחד במשך שנים. אנו מברכים על המהלך האסטרטגי שמחזק את הסוכנות ובטוחים שהוא ישביח את יכולתה להיות הבחירה המועדפת של חברי המועדון והמעסיקים בתחומי הביטוח והפנסיה, ולהרחיב את מגוון הפתרונות והשירותים לעובדים ולמעסיקים.  
 
x