המירוץ לחיסון >> רדהיל ביופארמה מודיעה על פרסום נתונים מטיפול בחולי קורונה קשים

הטיפולים מראים יתרון משמעותי בטיפול עם opaganib בהשוואה לקבוצת ביקורת. בפברואר האחרון נרשם זינוק אדיר בהשקעות מנהלי הקרנות בחברה

 

 
 

עידו גבע
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
29/06/2020

על פי בדיקת MFV  בפברואר האחרון נרשם זינוק אדיר בהשקעות מנהלי הקרנות בחברה 
 
 
רדהיל ביופארמה הודיעה היום כי התוצאות מטיפול בחולים הראשונים בקורונה (COVID-19) במצב קשה עם opaganib (Yeliva®, ABC294640), התרופה הניסיונית של החברה, פורסמו ב-medRxiv.
ניתוח הנתונים מחמישה חולי קורונה קשים אשר טופלו עם opaganib כטיפול חמלה בישראל מראה שיפור משמעותי בתוצאות קליניות ומדדים דלקתיים לעומת קבוצת ביקורת מותאמת מאותו בית החולים.
כל החולים אשר טופלו עם opaganib שוחררו מבית החולים ללא צורך בהנשמה מכאנית, בעוד 33% מהחולים בקבוצת הביקורת נדרשו להנשמה מכאנית.
זמן חציוני עד לגמילה מטיפול בחמצן ירד ל- 10 ימים בקבוצה אשר טופלה עם opaganib, בהשוואה ל- 15 ימים בקבוצת הביקורת. 
בנוסף לכך, מדדים דלקתיים הראו שיפור מהיר יותר בקבוצה אשר טופלה עם opaganib בהשוואה לקבוצת הביקורת.
רדהיל הגישה בקשות CTA לניסוי קליני שלב 2/3 רב-מרכזי, אקראי, כפול-סמיות ומבוקר פלצבו עם opaganib ב- 270 חולי קורונה במצב קשה, אשר יתקיים ב-עד 40 מרכזים קליניים ברוסיה, איטליה, בריטניה ומדינות נוספות. 
רדהיל החלה בניסוי שלב 2a אקראי, כפול-סמיות ומבוקר פלצבו עם opaganib ב-עד 40 חולי קורונה במצב קשה במרכזים קליניים מובילים בארה"ב.
ד"ר מרק לויט, MD, Ph.D., מנהל רפואי ברדהיל, הוסיף: "אנו מאד מעודדים מניתוח הנתונים שהתקבלו מחולי הקורונה הקשים אשר טופלו עם opaganib עד כה, אשר מראים שיפור משמעותי במצב החולים, הן בבחינת התוצאות הקליניות והן במדדים הדלקתיים בהשוואה לקבוצת הביקורת. נתונים אלו מהווים תמיכה נוספת למאמצים האינטנסיביים שלנו להרחיב את הגישה של חולים ל- opaganib דרך הניסוי שלב 2a אשר התחלנו בארה"ב לאחרונה וניסוי שלב 2/3 במדינות באירופה ובמדינות נוספות שאנו מצפים להתחיל בקרוב, כמו גם דרך תכניות לטיפול חמלה."
 

 

x