ברק אצילי יו"ר לשכת המתכננים הפיננסיים בשלוש השנים האחרונות || זכה לתמיכת 77% מחברי הלשכה וימשיך לכהונה שנייה

 

 
ברק אציליברק אצילי
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
22/09/2020

אצילי: "עם סיומה של מערכת בחירות תוססת בלשכה המתחדשת, אני מנצל הזדמנות זו להתגאות באחדות השורות במקצועיות ובאחריות של כלל חברי הלשכה, שהשתתפו בחגיגה הדמוקרטית ובכוונתי להמשיך בתנופה להצעיד את הלשכה אל עבר האתגרים והיעדים הבאים שלפנינו ובראשם חיזוק ושיפור מעמדם של המתכננים הפיננסיים המוסמכים בישראל (CFP)

ברק אצילי, יו"ר לשכת המתכננים הפיננסיים בישראל בשלוש השנים האחרונות, נבחר בחמישי האחרון לכהונה נוספת. זאת לאחר שזכה לתמיכת למעלה מ-77% מחברי הלשכה. יחיאל קדם נבחר ליו"ר וועדת האתיקה עם למעלה מ-55% מקולות חברי הלשכה. עדנה כהן נבחרה ליו"ר ועדת הביקורת עם למעלה מ-81% מהקולות. 

בבחירות נבחר גם וועד מנהל מקצועי ואיכותי המורכב מחברים ותיקים וחדשים. בוועד המנהל החדש יכהנו החברים יוסי ברונהיים, מירית עמוסי, אלקנית עוז, פיטר הוד, טלי וולס, שי סופר, שמואל בן אליעזר ויואל זילברשטיין. 

בשנים האחרונות עברה לשכת המתכננים הפיננסיים שינויים ארגונים משמעותיים בניהולו של אצילי. הצעד המרכזי שבהם, המעבר מארגון מתכננים פיננסיים ללשכה הרשמית של המתכננים הפיננסיים בישראל, (CFP), שאף אושר ברשומות. במקביל נרשם גידול מרשים במספר המתכננים הפיננסיים שחידשו את חברותם בלשכה וכן נרשם גידול במספר החברים החדשים.

התמיכה הגורפת שלה זכה אצילי בקרב חברי הלשכה, מצביעה בראש ובראשונה על האמון שרוכשים חברי הלשכה למהלכים שהוביל ואמונה בצעדים הבאים שבכוונתו לנקוט לחיזוק מותג המתכנן הפיננסי המוסמך בישראל. 

אצילי: "בבחירות האחרונות בלטה אחדות השורות של חברי הלשכה שהתגייסו ונרתמו למען המטרה, הבחירות נוהלו בשקיפות ובאופן מופתי על ידי ועדת הבחירות בניצוחו של גלרון סמל יפה CFP, תוך הקפדה על ממשל תאגידי מתקדם ומקצועיות לכל אורך הדרך. נבחרו יושבי ראש מצטיינים בעשייה לוועדות האתיקה והביקורת ואין שמח ממני על כך". 

בשל הקורונה, התקיימו הבחירות השנה באמצעות הזום במשך שעות ארוכות. ההצבעה הסתיימה ב-22:30 ולאחריה התבצעה ספירת הקולות. חגיגת יום הבחירות לוותה בהרצאות מקצועיות שהועברו באמצעות הזום וכן בחלק אומנותי. 

x