קבוצת הפניקס עולה לשליטה בסוכנות הביטוח אורן מזרח

מחיר הרכישה משקף שווי של 160 מיליון שקל

 

 
אייל בן סימון מנכ``ל הפניקסאייל בן סימון מנכ``ל הפניקס
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
07/12/2020

קבוצת הפניקס המחזיקה 50% בסוכנות אורן מזרח רכשה 20% נוספים ועלתה לשליטה. מחיר הרכישה משקף שווי של 160 מלש"ח לסוכנות והרווח המיידי אותו תרשום הקבוצה עומד על כ 60 מלש"ח אחרי מס.

המעבר לשליטה בסוכנות מהווה הבעת אמון חזקה של הפניקס בסוכנות ובפעילות הסוכנים בכלל והוא המשך ישיר לאסטרטגיה אותה התוותה הפניקס אך בשבוע שעבר. ההסכם אף מבטא את האמון של אורן כהן בשיתוף הפעולה וכולל הארכה של הסכם העסקה של אורן בעשר השנים הקרובות.

אורן מזרח הפועלת בתחום הביטוח כ 20 שנה, הצליחה באמצעות צמיחה אורגנית ורכישות לבסס את עצמה כאחת מסוכנויות הביטוח המובילות בישראל.  הסוכנות פועלת בכל תחומי הביטוח בישראל, מול 11 חברות ביטוח שונות, במגוון מוצרים ובמספר ערוצי הפצה, הן מתמחים וטכנולוגיים והן גיאוגרפים.
 
מנכל הפניקס, אייל בן סימון מסר לכתב FUNDER – המעבר לשליטה בסוכנות מבטא את האמון הגדול של הקבוצה באורן כהן כמנהל מוכשר ודינמי ובסוכנות אותה הקים וניהל כאמור ב 20 השנה האחרונות. בכוונת הפניקס להמשיך ולפתח את הסוכנות יחד עם אורן כהן, לחזק את עצמאותה ולהרחיב את מעגל פעילותה בשוק הביטוח בישראל. כפי שהוצג במהלך התוכנית האסטרטגית, פעילות הסוכנויות היא נדבך מרכזי בבניית הערך העתידי של הפניקס ומהלך זה הוא אך תחילתה של מימוש האסטרטגיה, הן באמצעות הסוכנויות בבעלות והן בביסוס מעמדה של הפניקס כחברה מובילה בקרב הסוכנים.
 
מנכ"ל אורן מזרח, אורן כהן – אני שמח על שיתוף הפעולה עם הפניקס, בשנתיים האחרונות יחד עם הפניקס הצלחנו לחזק ולצמוח באופן משמעותי וחיזקנו את מעמדנו כסוכנות ביטוח מובילה בכל תחומי הפעילות. אני מאמין בחיבור בין היכולות של הקבוצה לבין הסוכנות וביכולות לפעול באופן טוב יותר בעתיד הן באמצעות הרחבת מגוון המוצרים והשירותים, הן בשיפור מערכי ההתקשרות עם הלקוח ותוך הרחבה של הפעילות מול כל חברות הביטוח בישראל.
...
x