הנפקה חדשה || weSure תונפק בתל אביב לפי שווי של 200 מיליון דולר

תגייס 30-50 מיליון דולר לטובת התרחבות לחו"ל והגדלת הון לטובת פעילותה בישראל

 

 
אמיל וינשל קרדיט תומר פולטיןאמיל וינשל קרדיט תומר פולטין
 

שנהב גולדברג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
05/01/2021

שנתיים לאחר שהחלה למכור פוליסות ביטוח רכב, חברת הביטוח ההיברידית (פועלת דיגיטלית וגם באמצעות סוכני ביטוח) weSure, שבשליטת אמיל וינשל וניצן צעיר-הרים, הגישה תשקיף לרשות ניירות ערך לקראת הנפקתה בבורסת תל אביב. על פי התשקיף, שווי החברה לטובת ההנפקה הוא 200 מיליון דולר.

מטרת ההנפקה היא גיוס של בין 30 ל-50 מיליון דולר על מנת להרחיב את פעילותה גם לחו"ל. באוגוסט האחרון, אמר הודיע היו"ר וינשל כי הצעד הבא של החברה הוא לפתוח נציגויות באירופה, בארצות הברית ובאפריקה, עוד בשנת 2021.

נודע, כי  ראשי החברה מנהלים מגעים במקביל לקראת הנפקתה גם בנאסד"ק במקביל לרישום בבורסת תל אביב, זאת לטובת תהליך קבלת הרישיון לפעול ב-50 מדינות בארצות הברית, בו כבר פתחה weSure. במקביל, בוחנים בחברה אפשרות לפתוח את החברה להשקעות פרטיות. לאחר גיוס ההון הנדרש, תוכל weSure גם לפתח ולשווק מוצרי ביטוח נוספים למוצרי ביטוח האלמנטר שהיא מציעה כיום. 

בדו"חות הכספיים שלה לרבעון השלישי 2020 מסרה החברה ל FUNDER כי "בעקבות המשך צמיחה משמעותי בפעילות החברה ונכסיה בתקופת הדוח, ועל מנת לתמוך, בין היתר, בהמשך מגמת הצמיחה וההתרחבות המתוכננת לתחומים נוספים, נמצאת החברה בשלבים מתקדמים לגיוס הון משני רובד 2 .כמו כן, בוחנת חברת האם הארט אפשרות גיוס הון ראשוני, בדרך של הנפקת מניותיה, בין כהנפקה פרטית ובין כהנפקה ציבורית.

גיוס ההון בהארט, מיועד בעיקרו לתמוך במימוש האסטרטגיה של התפתחות הקבוצה לפעילות בשווקים בחו"ל, ו בחלקו להגדלת ההון הראשוני של החברה, להמשך צמיחתה והתפתחותה העסקית בישראל.

weSure סיימה את הרבעון השלישי עם רווח כולל בסך 2.1 מיליון שקל, גידול של כ-126% לעומת התקופה המקבילה ב-2019. 

x