ביטוח ישיר מלווה את מבוטחיה בתקופת הקורונה ומעניקה טיפול רגשי און ליין במחיר סמלי

ההטבה תינתן על גבי פלטפורמת הרפואה מרחוק החדשנית של FEMI, המאפשרת למטופלים לקבל את ההטבה בשיחת וידאו מאובטחת

 

 
מירב קליפר פרץ צילום סיון פרג`מירב קליפר פרץ צילום סיון פרג`
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
20/01/2021

בעקבות תקופת הקורונה, ביטוח ישיר מעניקה לכל לקוחותיה אפשרות ליהנות מייעוץ רגשי וייעוץ הורי לסיוע באתגרים שמביאה עמה התקופה. במסגרת ההטבה יוכלו כל מבוטחי החברה לתאם פגישת ייעוץ עם אנשי מקצוע, במחיר סמלי של 50 ₪. פגישת הייעוץ תתקיים תוך 24 שעות מרגע שהמבוטח ביקש ליהנות מההטבה, ובמועד שיתואם איתו. ברוח התקופה, ייערכו הפגישות בשיחת וידאו על גבי פלטפורמת הרפואה מרחוק החדשנית של FEMI המאפשרת לקיים שיחת וידאו מאובטחת.

המבוטח יכול לבחור לממש אחת מההטבות הבאות:
1.  שיחת ייעוץ והדרכה להורים בנושא ילדים, שתתייחס, בין היתר, ליצירת סדר יום קבוע ושמירה עליו, ריבים בין אחים, חרדה בקרב ילדים, שילוב בין עבודה לבית, תזונת ילדים, ייעוץ בין בני זוג.
2.  שיחת ייעוץ נפשי עם פסיכולוג או פסיכותרפיסט
 
מרב קליפר-פרץ סמנכ״לית שיווק בביטוח ישיר: "אנו רואים באפשרות ליהנות משיחת ייעוץ כזו ערך מוסף ומשמעותי למבוטחי החברה, במיוחד בתקופה מורכבת זו, שמביאה עמה אתגרים רגשיים לפרט ולתא המשפחתי. אנו מאחלים שמשבר הקורונה יסתיים כמה שיותר מהר, אך אנו נמשיך ונעניק ללקוחותינו תמיכה."

x