סוכנות הביטוח בטח תורן רוכשת את פעילות סוכנות הביטוח של דוד נאמן

בטח תורן ממשיכה ביישום האסטרטגיה להרחבת הפעילות בתחום האלמנטר והחיים

 

 
שרון שחם קרדיט יחצשרון שחם קרדיט יחצ
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
04/02/2021

סוכנות הביטוח בטח תורן מצרפת לפעילותה את התיק האלמנטרי וביטוח החיים של סוכנות הביטוח דוד נאמן. העסקה נחתמה בימים האחרונים בהובלתן של מנכ"לית בטח תורן, שרון שחם ומנהלת מטה כלל אחזקות סוכנויות, מיכל שר ישראל.

עסקת הרכישה נערכת במסגרת האסטרטגיה להרחבת פעילותה של סוכנות בטח תורן בתחום ביטוחי האלמנטר והחיים. לאחרונה ביצעה סוכנות בטח תורן עסקאות רכישה נוספות להרחבת פעילויותיה.

מנכ"לית בטח תורן סוכנות לביטוח, שרון שחם מסרה ל FUNDER: "אנו שמחים על צירופה לבטח תורן של פעילות האלמנטר וביטוח החיים של סוכנות הביטוח דוד נאמן. אנו מצפים לתחילת עבודתנו המשותפת עם דוד נאמן, סוכן ותיק ומנוסה מאוד. בחודשים האחרונים הרחבנו את פעילות הסוכנות על ידי מספר רכישות. אין לי ספק, כי גם רכישת התיק הנוכחית תוביל להצלחות רבות כבר בתקופה הקרובה".

סוכן הביטוח דוד נאמן הוסיף: "סוכנות הביטוח פועלת כבר 37 שנים ומשרתת במסירות לקוחות רבים בתחומי האלמנטר וביטוח החיים. אנו גאים על החיבור עם סוכנות בטח תורן מבית כלל ביטוח. יחד נמשיך לשרת בנאמנות גם בשנים הבאות את קהל לקוחותינו הרחב".

מנהלת מטה כלל אחזקות סוכנויות, מיכל שר ישראל: "לשמחתי, בשנה האחרונה סוכנויות רבות בוחרות להתמזג עם בטח תורן. אני מודה על האמון מצד בעלי הסוכנויות. נמשיך לעבוד קשה כדי למקסם את התמורה עבורם באמצעות הניסיון הרב שצברנו והקשב לצרכיהן". 

מטעם בטח תורן ליווה את העסקה עו"ד יעקב גלאור. מטעם דוד נאמן ליוו את העסקה עורכי הדין ג'ון גבע וירון זמר ממשרד  ג'ון גבע – הדר עורכי דין. 

x