אודי אביטל "מהבוקר אני מכהן כיו"ר מחוז תל אביב והמרכז"

שוב סוערות הרוחות בלשכת סוכני הביטוח הפעם על חזרתה מהתפטרותה של נוגה עקל; "עקל לא יכולה לחזור בה מהתפטרותה; אודי אביטל מכהן מהבוקר כיו"ר המחוז ויתפוס את מקומה בוועד המנהל"

 

 
אודי אביטל צילום: פאנדראודי אביטל צילום: פאנדר
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
28/02/2021


שוב סוערות הרוחות בלשכת סוכני הביטוח
הפעם על חזרתה מהתפטרותה של נוגה עקל; "עקל לא יכולה לחזור בה מהתפטרותה; אודי אביטל מכהן מהבוקר כיו"ר המחוז ויתפוס את מקומה בוועד המנהל"


לאחר שחשפנו הבוקר את העובדה שסוכנת הביטוח נוגה עקל חזרה בה מהתפטרותה מתפקיד יו"ר מחוז ת"א והמרכז בלשכת סוכני הביטוח והודיעה רשמית על כוונתה לרוץ לנשיאות הלשכה, שוב סוערות הרוחות בלשכה.
במכתב שפרסמה היום לסוכני הלשכה כותבת עקל:
"לאור הפניות הרבות והמרגשות שקיבלתי הודעתי במהלך סוף השבוע לנשיא כי אני נענית לבקשות וחוזרת בי מהתפטרותי".

במכתבה היא מציינת גם כי "לאור ההידרדרות במוסדות הלשכה בתקופה האחרונה ובעיקר מכיוון שלשכת סוכני הביטוח יקרה לליבי, החלטתי כי לאחר כ-10 שנות פעילות בתפקידים בכירים בלשכה זהו הזמן הנכון להתמודד על נשיאות הלשכה בבחירות הקרובות, בכל מועד שאלה יתקיימו – בין אם הן יוקדמו ובין אם יתקיימו במועדן המקורי – נובמבר 2021. כולי תקווה שצעד זה יביא איתו את איחוד כל המחנות לכדי כוח גדול ומאוחד, שלנגד עיניו יעמדו אך ורק טובת סוכן/ת הביטוח, עתידו ופרנסתו".

אביטל נכנס כבר במקומה של עקל

ואולם, אודי אביטל, שהיה במקום השני בבחירות האחרונות לראשות המחוז, הודיע ביום חמישי האחרון על התפטרותו מתפקיד יו"ר ועדת הפיננסים, כדי לקבל עליו את תפקיד יו"ר המחוז ומקום בוועד המנהל. לדבריו: "מהבוקר אני מכהן כיו"ר מחוז תל אביב והמרכז".

יו"ר ועדת הביקורת בלשכה אריק לבנוני מסר: "נוגה עקל לא יכולה לחזור בה מהתפטרותה; מכתב ההתפטרות שלה נכנס לתוקף ב-18 בפברואר. יש כבר מישהו אחר במקומה – אודי אביטל, שהחל בתפקידו היום בבוקר. יש נהלים בלשכה!".

מחר תתכנס ישיבת הוועד המנהל, והיא תדון בסדרת נושאים. נשיא הלשכה דחה את בקשת 7 חברי הוועד המנהל לדון גם בנושאים נוספים כמו: הקמת תקציב לתכנית העבודה 2021; המשך דיון בדוח של וועדת הביקורת; מינוי מ"מ נשיא במקומו של הורנצ'יק שהתפטר לפני כשבועיים; דיון בהתנהלות מנכ"ל הלשכה ללא השתתפותו בישיבה.

לדברי 7 חברי הוועד המנהל, מחשש שהישיבה הבאה תתקיים רק בסוף אפריל (הוועד המנהל מחויב להתכנס פעם בחודש) הם ידרשו ישיבה מיוחדת של הוועד בתוך 14 יום. לטענתם, הדרישה מתבססת על נהלי הלשכה לפיהם אם 2 מחברי הוועד המנהל דורשים ישיבה מיוחדת והיא לא מכונסת בתוך 14 יום, הם יהיו רשאים לכנס אותה.
x